رقابت ۱۶۶ اثر در مرحله شهرستانی جشنواره خوارزمی زابل پایان یافت

زابل (پانا)- مرحله شهرستانی جشنواره نوجوان خوارزمی در زابل با رقابت ۱۶۶ اثر به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
رقابت ۱۶۶ اثر در مرحله شهرستانی جشنواره خوارزمی زابل پایان یافت

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان زابل در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی یکی از مسابقات اصلی و مهم دانش آموزی است که متناسب با توانمندی و استعدادهای دانش آموزان اجرا می شود تا آنها بتوانند بر اساس اندوخته‌ها، ظرفیت ها و علاقه خود در رقابت سالم و مفید شرکت کنند و توانایی خود را در محورهای مشخص شده نشان دهند.
محمود سیاسری ضمن تشکر از مدارس شرکت کننده در مرحله شهرستانی افزود: از ۸ هزار و ۹۱۳ نفر جمعیت دانش آموزان متوسطه اول شهرستان زابل ۶ هزار و ۸۴۰ نفر یعنی حدود ۷۸ درصد در مرحله آموزشگاهی جشنواره خوارزمی شرکت کردند که پس از رقابت ۱۶۶ اثر به مرحله شهرستانی راه پیدا کرد.
وی ادامه داد: مرحله شهرستانی این جشنواره در ۲ روز متوالی ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه به تفکیک جنسیت در پژوهش‌سرای ابوریحان بیرونی برگزار شد که محورهای ادبیات، زبان انگلیسی و علوم آزمایشگاهی به صورت حضوری و سایر محورها به صورت غیرحضوری و با بررسی آثار داوری شد.
وی یکی از مهمترین اهداف این جشنواره را شناسایی استعدادهای نهفته دانش آموزان برشمرد و اظهار کرد: جشنواره خوارزمی متناسب با سند تحول بنیادین اهداف مهارتی را دنبال می‌کند.
سیاسری ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان برگزیده در این مرحله افزود: برگزیدگان جهت حضور درخشان‌تر در مراحل بعد مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

خبرنگار الهام نورا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار