معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل:

اگر به معلمان بها داده شود مشکلات جامعه به دست آنان حل خواهد شد

زابل (پانا) - فرماندار شهرستان زابل گفت اگر جامعه به معلمان بها بدهد متوجه می‌شود که همه گره ها به دست توانمند آنها حل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اگر به معلمان بها داده شود مشکلات جامعه به دست آنان حل خواهد شد

عباسعلی ارجمندی در مراسم تجلیل از همکاران حوزه پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان زابل که در موزه مردم شناسی برگزار شد، با اشاره به جایگاه والای معلمان و مربیان اظهار کرد: اگر جامعه به معلمان بها بدهد متوجه خواهد شد که همه گره ها به دست توانمند آنها حل خواهد شد.
وی سردار سلیمانی را مربی و معلم واقعی معرفی و نگاه او را نگاهی تربیتی و پرورشی برشمرد و گفت: شهدا بهترین الگو و اسوه برای جامعه خواهند بود.
فرزاد نامجو معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش زابل نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور همکاران فعال و پرتلاش حوزه پرورشی و تربیت بدنی بر امر تربیت و شکوفایی استعدادهای هنری دانش آموزان توسط همکاران در مدارس تاکید کرد.
وی افزود: فعالیت‌های امور تربیتی و پرورشی در مدارس بهترین ظرفیت برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.
نامجو با اشاره به اینکه لزوم توجه ویژه بر فعالیت های پرورشی و فرهنگی مدارس جهت اجرای بهتر سند تحول بنیادین بسیار حائز اهمیت است، گفت: فعالیت‌های پرورشی و امور تربیتی از جمله اولویت‌های این سند است.
در پایان این مراسم که به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان زابل برگزار شد از زحمات همکاران فعال و پرتلاش در حوزه تربیت بدنی و پرورشی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار