ابوالقاسمی تاکید کرد

استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در پیشبرد اهداف سازمان دانش‌آموزی

تهران (پانا) - معاون پشتیبانی و تامین منابع سازمان دانش‌آموزی بر استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در پیشبرد اهداف سازمان دانش‌آموزی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در پیشبرد اهداف سازمان دانش‌آموزی

سیامک ابوالقاسمی در نشست هم اندیشی مدیران سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور که صبح امروز ۲۷ بهمن ماه در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد با بیان اینکه باید از ظرفیت دانش‌آموزان در فعالیت‌های سازمان و برای پیشبرد اهداف استفاده کنیم اظهار کرد: اگر نیاز دارید هرتعداد دانش‌آموز را در سازمان استفاده کنید در زمینه پرداخت محدودیت وجود ندارد و می‌توان از محل درامدهای سازمان و از طریق مدارس این مبالغ را پرداخت کرد.

وی در حوزه نیروی انسانی افزود: باید هر استان نیاز به نیروی انسانی را به ما اعلام کند تا با دریافت اطلاعات افراد بتوانیم برای آنان تصمیم گیری کنیم.

ابوالقاسمی ضمن توضیحاتی درباره تامین نیروی انسانی ادامه داد: درباره ساختار نیروی انسانی سازمان دانش‌آموزی در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم این موضوع را بازمهندسی کنیم.

معاون پشتیبانی و تامین منابع سازمان دانش‌آموزی درباره مسائل مالی بیان کرد: مهم ترین دغدغه افراد در حوزه تامین منابع مالی است که با توجه به شرایط وضعیت مالی سازمان در سال 99 به نسبت خوب است.

وی با تاکید براینکه بحث درامد باید با قوت ادامه پیدا کند اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم این موضوع را با قوت ادامه دهیم تا حقی از استان‌ها ضایع نشود باید توجه کنیم.

ابوالقاسمی با اشاره به جمع بندی سال‌های گذشته در بحث درامد گفت: استان‌ها باید درامدهای خود را با دقت بررسی تا نتایج را به ما نیز اعلام کنند. ما امسال کمک‌های خوبی را برای اجرای فعالیت‌های مشخص به استان‌ها داشتیم و هدفمان این است که آنان را در راستای اجرای فعالیت‌ها صرف کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار