بحری زاده: اجرایی سازی طرح باز مهندسی تشکیلات پیشتازان اولویت مهم کنونی ماست

تهران (پانا) - نشست هم‌اندیشی تبیین طرح بازمهندسی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان باحضور مدیران، معاونان و روسای استانی سازمان دانش‌آموزی امروز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه ۹۹ در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بحری زاده: اجرایی سازی طرح باز مهندسی تشکیلات پیشتازان اولویت مهم کنونی ماست

در ابتدای این نشست، اسماعیل بحری‌زاده نسخه بازمهندسی شده تشکیلات پیشتازان را با جزییات کامل معرفی کرد. سپس علی نقی یزدان‌پناه مشاور معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی درباره کمیته‌های فنی و سلسله مراتب تشکیلاتی در طرح جدید تشکیلات توضیح داد و پیشنهاداتی درباره آثار و نتایج درجات و مدال‌های تشکیلاتی در حیات حرفه‌ای مربیان و دانش‌آموزان مطرح کرد.

وی گفت: البته ما نباید به دنبال دریافت پاداش مادی در ازای دریافت این درجات و مدال‌ها برای اعضاء باشیم. پاداش دانش‌آموزی که نشان‌های شایستگی را کسب کرده است تبدیل شدن به انسانی توانمند، فروتن، متوازن، متعادل و مجهز به توانمندی‌های فردی و اجتماعی خواهد بود. ما به دنبال ایجاد پاداش مادی برای نشان‌ها و درجات نیستیم. ولی تلاش باید کرد که برای همکاران فرهنگی واعضا اقداماتی انجام شود و امتیازاتی پیش بینی شود.

اردشیر دهقانی معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان نیز در همین خصوص گفت: در حوزه مربیان و مدرسان به دنبال عوامل انگیزشی برای مربیان هستیم بنابراین اتفاقی نمی‌افتد اگر منابع محدودی برای این نشان‌ها درنظر بگیریم. این موضوع را می‌توان از طریق شورای عالی آموزش و پرورش و ارزیابی و عملکرد پیگیری کنیم و برای آن تمهیداتی درنظر بگیریم تا دانش‌آموزان و مربیان ما با کارت‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد از مزایا و تسهیلات برخی اماکن برخوردار شوند.

بحری‌زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی در ادامه گفت: این طرح انشاالله مورد حمایت مسولان قرار گیرد و از هر فکر و اندیشه ای برای پخته‌تر شدن طرح استقبال می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار