ویژه برنامه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریز(پانا) - ویژه برنامه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برای بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد

جعفر پاشایی در مراسم ویژه بانوان اداره کل با بیان اینکه افق های روشنی پیش پای همکاران بانو است، زیرا با وجود اینکه نقش مادر را دارند، در دستگاه تعلیم و تربیت هم نقش آفرین هستند، افزود: در هر بخش اعتماد شده به خانم ها برآیند بهتری را شاهد بوده ایم و میزان رضایت مندی عمومی در بخش خواهران بیشتر است.
وی در ادامه افزود: بخش مالی آموزش و پرورش بسیار گسترده و حساس است و مدیریت موفقیت آمیزی توسط زنان را شاهد هستیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان یادآور شد: ۳ اسفند بیماری کرونا دنیا رو تحت تاثیر قرار داد که بخش آموزش و پرورش با سه متغیر درس، دانش آموز و کلاس بیشترین آسیب را دید.
آموزش به طور مطلق مجازی شد که هیچ تجربه ای در این زمینه نداشتیم و شاهد افت کیفیت آموزش بودیم.
پاشایی گفت: ابزار و امکان دسترسی دانش آموزان به فضای مجازی در آموزش مجازی مطرح بوده که در استان ما از طریق سه کانال شبکه شاد از ۶۹۰هزار دانش آموز و نوآموز ،۶۲۰نفر احکراز هویت شده است و بخش دیگری از طریق شبکه آموزش و بسته های آموزشی با طراحی محتوای آموزشی به صورت خدمات ترکیبی از آموزش بهره می برند و بخش دیگر به صورت حضوری در مدارس و کلاس های روستایی زیر ۱۰دانش آموز آموزش های لازم را می بینند.

وی اذعان کرد: میزان موفقیت دانش آموزان استان در ستاد کل و مناطق و نواحی در اطلس دسترسی رضایت بخش از طرف وزارتخانه اعلام شده است و اگر این اقدامات نباشد افت تحصیلی، ترک تحصیل و تکرار پایه را خواهیم داشت.
وی در ادامه افزود: بخش بانوان در تامین ابزار دسترسی آموزشی مجازی یعنی تبلت و گوشی به دانش آموزان بی بضاعت و با مشارکت های مردمی و خیرین این هدف مهم را به طرز چشمگیری پوشش داد.
مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان خاطر نشان کرد: رویکرد ما این است که هیچ دانش آموزی به خاطر کمبود امکانات از سیستم آموزش خارج نماند.
پاشایی در بخش پایانی سخنان خود گفت: آن چیزی که دنیا را تکان می دهد پرداختن به مرکز ثقل خانواده است و نقطه نقطه وجود مادر وقف خانواده و فرزندان شده است.

رقیه صادق‌زاده در ویژه برنامه میلاد اسوه بانوان جهان حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و زن گفت: فعالیت بانوان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده بسیار جدی است.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استاندار از رتبه اول استان در زمینه عفاف و حجاب خبر داد و گفت: بی شک این افتخار مهم در سایه تلاش های بانوان فرهنگی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار