معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قرچک:

تجلیل از آموزش دهندگان نهضت سواد‌آموزی شهرستان قرچک به مناسبت روز زن

قرچک(پانا)- همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از پنجاه و دو نفر از همکاران نهضت سواد‌آموزی با حضور مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک تجلیل‌شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از آموزش دهندگان نهضت سواد‌آموزی شهرستان قرچک به مناسبت روز زن

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک، رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در کارگاه توانمند سازی و مهارت افزایی آموزش دهندگان واحد سواد آموزی شهرستان قرچک اظهار کرد: گرامی می‌داریم نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی ایران را که با نثار جان خود عزت و اقتدار را تقدیم انقلاب کردند.

رضا داورزنی در ادامه افزود: نهضت سواد‌آموزی از نهاد‌های مقدسی است که به فرمان ملکوتی حضرت امام خمینی ره برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در آن زمان تشکیل شد و این نهاد مقدس در طول چهل دو سال با وجود مشکلات فرمان توانستند در این مسیر موافق باشند.

داورزنی تاکید‌کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) سرور زنان دو عالم است، بانوان ایرانی با الگو گرفتن از آن حضرت می‌توانند در تربیت فرزندان موفق باشند، چرا که حضرت فاطمه الگوی بارز برای داشتن خانواده موفق فرهنگ اسلامی ایرانی است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی می‌تواند در مهارت‌آموزی و رشد و پیشرفت علمی آموزشدهندگان موثر باشد، جامعه‌ای به پیشرفت و تعالی دست پیدا می‌کند که در این مسیر اقدامات جهادی انجام دهند و بی‌سوادی را به حداقل برسند و چرخه علمی کشور را به حرکت در بیاورد.

در پایان این مراسم با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک و اعضای شورای معاونین به مناسبت روز زن از ۵۲ آموزش دهنده نهضت سواد آموزی شهرستان قرچک تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار