نشست ستاد هماهنگی دهه فجر در منطقه ۲

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ در جلسه ستاد هماهنگی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنده نگهداشتن ایام دهه فجر را تکلیف و وظیفه ی مهمی دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۷۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست ستاد هماهنگی دهه فجر در منطقه ۲

به گزارش پانا جلسه ستاد هماهنگی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور محسن طالبی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ و معاونین منطقه برگزار شد.

طالبی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای انقلاب اسلامی زنده نگهداشتن یاد و خاطره این عزیزان را تکلیف و وظیفه ی مهمی دانست.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود امسال و عدم حضور فیزیکی در برنامه ها می بایست برنامه های پر محتوا، متناسب، نو و جدید را در فضای مجازی برگزار کنیم و نشان دهیم در این عرصه نیز حرف برای گفتن وجود دارد. در بحث آموزش، در بحث پرورش، در بحث بسیج با اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی و بسته های معیشتی شاهد خلاقیت ها بودیم. لذا برای این ایام مبارک نیز بسته های جذاب و پر محتوا تهیه شود با وجود همه ی محدودیت های موجود باز هم ما می توانیم. کار در فضای مجازی کاری دشوار و نوع جدیدی است، اما این عرصه، عرصه ایست که با دل و جان و رغبت انسان ها پیش می رود و به ساز و کار اداری احتیاجی نیست. کاری که با دل باشد اسبابش را هم خدا فراهم می کند. امسال بهتر از سال های گذشته شاهد برنامه ای خوب، منسجم و هدفمند خواهیم بود. باکاری صادقانه و عالمانه می توانیم ارتباط خوبی با جامعه هدف بگیریم.

وی در ادامه افزود: همانطور که امام راحل فرمودند امید من به شما دبستانی ها است در این مقطع سرمایه گزاری و وقت بیشتری نیاز است. ماندگاری و جریان سازی در حوزه ی ابتدایی اتفاق می افتد. استمرار این نظام همواره با حضور مردم بوده است، یک نماد اقتدار آن همایش و جشن ۲۲ بهمن است که امسال می بایست آن را در فضای مجازی با شور و اشتیاق بیشتر برگزار کنیم.

در ادامه حضرتی معاونت پرورشی، جنگی مسئول انجمن اسلامی، ستوده مسئول بسیج، گوهری مسئول روابط عمومی، صفری مسئول پشتیبانی در رابطه با برنامه های حوزه های کار خودشان توضیحاتی ارائه دادند و همگی در مورد زنده نگهداشتن یاد امام، شهدا و پیروزی انقلاب و در ادامه محوریت گام دوم انقلاب اتفاق نظر داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار