مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد :

قدرت فضای مجازی را برای انتقال عظمت انقلاب، نباید از دست دهیم

مشهد (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد در جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه فجر این ناحیه گفت گفتمان و بیان عظمت انقلاب و انتقال فرهنگ ایثارگری و شهادت یک وظیفه شرعی و قانونی است.

کد مطلب: ۱۱۵۷۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
قدرت فضای مجازی را برای انتقال عظمت انقلاب، نباید از دست دهیم

نورالله جوانشیری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه افزود: فرهنگیان باید الگوها و دستاوردهای این نظام مقدس را با استفاده از فضای مجازی به قلب، روح و کالبد نوجوانان و جوانان بنشانند.
وی افزود: حقانیت انقلاب اسلامی حقیقتی است که هر سال روشن تر از سالهای گذشته نمود دارد و یقینا تلاش، کوشش و جهاد در راه خدا، فناناپذیر و ماندگار است و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این چهل سال به خوبی این را ثابت کرده است.
جوانشیری بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، تاسی گرفته از قیام عاشورا است و امروزه دهه فجر اوج قدرت حق بر باطل است و دفاع از این ارزشها یک وظیفه دینی و انسانی است. جان دادن در راه اعتقادات بر فرهنگ اسلامی یک راه نیکو است که در آن خسران نیست و ضرر و زیان کسانی است که افکار یزیدی دارند.
جوانشیری در پایان گفت: فضای مجازی پل بزرگی برای تغییر ما می تواند باشد.

او تاکید کرد: همچنین قدرت فضای مجازی را برای فعالیت های آموزشی و تربیتی نباید از دست داد.
مهدی خلیلی معاون آموزش پرورش ناحیه 6 مشهد گفت: مجموعه ای از برنامه ها با توجه به ایام دهه فجر از موضوعات مختلف انتخاب شده است که در مدارس و فضای مجازی قابل اجرا باشد.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه گفت: ما در شرایطی قرار گرفتیم که نمی توانیم به صورت قبل رفتار کنیم اما قدرت فضای مجازی در دست ما هست و فعالیت های دهه فجر باید تناسب سازی شود.

ملیکا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار