مسیب‌زاده در مراسم رونمایی از نمایه قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خبر داد

آغاز به کار 17 کانال قرارگاه مجازی قرآن برای فرهنگیان از امروز

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از آغاز به کار و رونمایی از 17 کانال قرارگاه مجازی برای فرهنگیان از امروز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار 17 کانال قرارگاه مجازی قرآن برای فرهنگیان از امروز

محمدرضا مسیب‌زاده در مراسم رونمایی از نمایه قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بسیار خرسندیم که در نظام جمهوری اسلامی شاهد خوبی‌هایی هستیم که در کشور وجود دارند گفت: با وجود تهدید ویروس کرونا و شرایط حاکم بر کشور همکاران ما ثابت کردند با تعطیلی مدرسه پرورش تعطیل نمی‌شود و با فعالیت‌های ارزشمند این تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

وی ادامه داد: در هفته قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در 24 آذرماه در یک بازه زمانی 15 روزه هستیم امروز روز سوم و مزین به نام شهید و شهادت سردار بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی، محسن فخری‌زاده، شهدای دفاع مقدس و کادر سلامت و درمان هستیم.

مسیب‌زاده افزود: فعالیت‌های مختلفی را برای این هفته در مدارس طراحی کردیم؛ روز دوشنبه مزین به مدرسه، فضای مجازی دانش‌آموز انقلابی بود و مسابقات قرآن را در سی و نهمین دوره خود در مدارس کشور کلید زدیم همچنین روز گذشته نیز روز معنویت و ولایتمداری بود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد: برگزاری محفل انس با قرآن را امروز داریم که ساعت 18 بعدازظهر برگزار می‌شود روز 5شنبه نیز به نام قرارگاه مجازی نام گرفته است که امروز از 17 کانال مجزا رونمایی می‌شود و از امروز آغاز به کار می‌کند. ادمین‌های این کانال‌ها فرهنگیان و معلمان هستند که 2 دوره آموزش دیده اند و علاقه‌مند به کار در عرصه‌های فضای مجازی هستند.

به گزارش پانا، وی در ادامه این مراسم به معرفی انواع کانال‌ها اشاره کرد و به جزئیات هر کانال پرداخت.

فضای مجازی در راستای شناسایی دانش‌آموزان در مناطق محروم موثر است

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی نیز در این مراسم با بیان اینکه معاونت پرورشی در شرایط سخت کرونایی هیچ یک از فعالیت‌های خود را تعطیل نکرد گفت: معاونت در این شرایط دانش‌آموزان مستعد قرآن را بدون برنامه نگذاشته است.

وی ادامه داد: امروزه شاهد هستیم در کانال‌های قرآن بهترین تولیدات صورت می‌گیرد سند تحول در ساحت اعتقادی هدفگذاری کرده که دانش‌آموز را به ارزش واقعی برسانیم و حوزه قرآن والاترین حوزه در این راستاست.

رمضانی در ادامه فضای مجازی را نیز در راستای شناسایی دانش‌آموزان در مناطق محروم موثر دانست.

اداره کل قرآن از تمام قدرت‌های جوان خود برای تحقق اهداف تربیتی حوزه قرآن بهره گرفته است

اسماعیل بحری‌زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌‌آموزی نیز در این مراسم گفت: باید از همکارانمان در معاونت پرورشی تشکر کنیم چراکه در دوران کرونا فعالیت‌های قرآن نه تنها کم نشد بلکه بیشتر قوت گرفت و با عظمت برگزار ش.

وی ادامه داد: اتفاق امروز نشان می‌دهد اداره کل قرآن، عترت و نماز از تمام قدرت‌های جوان خود برای تحقق اهداف تربیتی حوزه قرآن بهره گرفته است. ما نیز در سازمان دانش‌آموزی به این اتفاق افتخار می‌کنیم و در کنار این قرارگاه خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار