مدرسه حاج قاسم، سهم دانش‌آموزان نصرت آباد سیستان شد

نیکنام: ۲ مدرسه دیگر با کمک خیرین به زودی افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - آیین افتتاح مدرسه متوسطه دوره اول به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی (نرگس ۲) در روستای حاجی آباد پوگی، منطقه نصرت آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه حاج قاسم، سهم دانش‌آموزان نصرت آباد سیستان شد

سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان و جانشین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه استان به همراه شه بخش رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نصرت آباد با حضور مجازی فخرالزمان نیکنام مدیر مدرسه نرگس منطقه یک تهران همچنین حضور جمعی از معتمدین محلی، مدرسه متوسطه دوره اول را به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی (نرگس ۲) در روستای حاجی آباد پوگی افتتاح کردند.

در جریان این افتتاحیه نیکنام مدیر مدرسه نرگس در منطقه یک تهران به صورت مجازی از ساخت دو مدرسه دیگر خبر داد و از خیرین مدرسه ساز یاد کرد که با کمک‌های مالی خویش این مجتمع آموزشی را بنا کردند.

به گفته مدیر مدرسه نرگس مدارس بیشتری به کمک خداوند و همت خیرین در آینده نزدیک بنا خواهند شد.

سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان و جانشین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه استان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران به‌ ویژه خیرین مدرسه‌ساز مدرسه نرگس تهران ابراز کرد: ما نیز در سپاه امر خطیر مدرسه سازی را رسالت خود دانسته و صاحبان اصلی انقلاب را به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری، محرومین و مستضعفین جامعه می‌دانیم و بر خود تکلیف کرده ایم به هر نحو که می‌توانیم به دستگاه‌هایی که متولی کار هستند برای رسیدگی به این مردم شریف کمک کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: با این نیت کار مدرسه سازی را آغاز کنیم که شاید در این مدارس هم استعدادهایی در آینده کشورمان نقش بسزایی داشته باشند، قطعا معلمینی هم که به این مدرسه‌ها می‌آیند با همین نگاه می‌آیند و با همان قوتی که در مراکز آموزشی پیشرفته فعالیت می‌کنند در این مدارس هم فعالیت کنند و چه بسا بیشتر هم وقت بگذارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نصرت آباد عنوان کرد: زندگی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می‌تواند در تمامی دوران، درس بزرگی برای همه ما در دستگاه تعلیم و تربیت باشد.

شه بخش در ادامه، ضمن قدردانی از پیگیری مسئولین نوسازی و تجهیز مدارس همچنین خیرین مدرسه ساز مدرسه نرگس در تهران منطقه یک شمیران تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون اقدامات بسیار خوبی توسط مسئولین نوسازی وتجهیز مدارس و خیرین مدرسه‌ساز صورت گرفته است و إن شاالله با توکل بر خدا بخشی از مشکلات فضای آموزشی منطقه برطرف خواهد شد.

وی همچنین نقش خیرین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در ساخت بناهای آموزشی در این منطقه را نقشی اساسی و تأثیر گذار دانست و عنوان کرد: مدرسه سازی عبادتی بزرگ و فرهنگی است که سال‌ها اجر آن باقی خواهد ماند.

وی همچنین از اقدامات ارزشمند خیرین مدرسه ساز و سپاه پاسداران و مشارکت آنان در تکمیل فضاهای آموزشی قدردانی و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار