مشارکت اولیاء در این زیست بوم جدید می تواند بسیار اثر گذار باشد

نیشابور(پانا)- مراسم نمادین گرامی داشت هفته پیوند اولیاء و مربیان و نواخته شدن زنگ پیوند اولیاء و مربیان در محل دبیرستان شاهد غرویان (وکیلی22) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت اولیاء در این زیست بوم جدید می تواند بسیار اثر گذار باشد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تبریک پیوند اولیاء و مربیان، گفت: اگر می خواهیم جامعه ای پویا داشته باشیم باید حق تعلیم و تربیت را درست ادا کنیم. ما در حوزه تعلیم و تربیت نمی توانیم با شعار و دستور و ابلاغ، تغییری ایجاد کنیم و باید بپذیریم که تغییر در ذهن ها ایجاد شود.

علیرضا کلیدری افزود: شاه کلید موفقیت در تعلیم و تربیت، رسیدن به درک عمیق و یک مفاهمه مشترک است و مشارکت اولیای عزیز می توانند در این شرایط و در این زیست بوم جدید بسیار اثر گذار باشند.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم محیط یادگیری را رها کنیم و سلامت روح و روان، سلامت اجتماعی و سلامت معنوی را فدای سلامت جسم نکنیم. باید به گونه ای رفتار کنیم که به چهار بعد سلامت توجه شود و اگر غیر این باشد نگاه به تعلیم و تربیت بسیار ساده لوحانه است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برگ برنده دست کسانی است که در این شرایط هموشمندانه عمل می کنند نه منفعلانه. اگر می خواهیم به توسعه پایدار دست پیدا کنیم باید به آموزش و پرورش و به معلم توجه کنیم. ما تابع تمام شئونات ابلاغی هستیم اما نباید از امر تعلیم و تربیت غافل شویم و هنر ما این است که در این شرایط بالندگی و خوشبختی همدیگر را مطالبه کنیم و در یک فضای تعاملی به یکدیگر کمک کنیم.

در این مراسم از اعضای انجمن آموزشگاه تجلیل شد و زنگ پیوند اولیاء و مربیان نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار