زنگ هفته نیروی انتظامی در نیشابور نواخته شد

نیشابور(پانا)- مراسم نمادین گرامی داشت هفته نیروی انتظامی در دبیرستان وکیلی3 با شعار " باهم برای امنیت و سلامت " برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
زنگ هفته نیروی انتظامی در نیشابور نواخته شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انتظامی، گفت: اساس توسعه پایدار چیزی جز توسعه انسانی نیست و خواستگاه اصلی آن فقط تعلیم و تربیت و کانون مدرسه است.

علیرضا کلیدری با تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی افزود: تعلیم و تربیت یک جریان دائمی است و این جز با تعامل با سایر نهادهای فرهنگی به دست نمی آید.

وی ادامه داد: ما باید در این جریان همواره مداخله هوشمند و اثر بخش داشته باشیم و آموزش و پرورش نیشابور به عنوان یکی از آموزش و پرورش های برتر استان همواره تلاش کرده است به تعامل و ارتباطات موثر با نهادهایی مانند نیروی انتظامی شهرستان، بهترین اتفاقات ممکن را برای نسل جوان رقم بزند.

فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور، گفت: در شهرستان نیشابور، پیشگیری اجتماعی نیاز به مشارکت عمومی دارد و بهترین و مناسب ترین کار در این بخش آموزش و پرورش است و در این راستا در سالهای اخیر کارشناسان ما به مدارس محتلف اعزام شدند و آموزش های لازم در این زمینه ارائه شد.

سرهنگ حسین دهقانپور افزود: یکی از دغدغه های برنامه ریزان کلان کشوری نیز بررسی و رفع مشکلات مربوط به آسیب های اجتماعی کنونی است که در این راستا طرح های مختلفی از جمله برگزاری مسابقات مقاله نویسی و نقاشی با موضوعات مرتبط برگزار شده است.

وی در پایان از نامگذاری صد و سه کلاس درس با نام شهدای نیروی انتظامی خبر داد و خاطر نشان کرد: امیدوارم همه باهم برای امنیت و سلامت گام برداریم. در این مراسم از منتخبین استانی جشنواره کشوری نوجوان سالم نیز تجلیل به عمل آمد..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار