همزمان با هفته پیوند و به صورت نمادین صورت گرفت

تجلیل وزیر آموزش و پرورش از نمایندگان برتر انجمن های اولیا و مربیان مدارس استان کرمان

کرمان(پانا) - در نشست مجازی مدیران کل آموزش و پرورش و روسای ادارات انجمن اولیا و مربیان استان ها با وزیر آموزش آموزش و پرورش که به مناسبت گرامیداشت هفته پیوند برگزار شد؛ از سه نفر از نمایندگان برتر انجمن های اولیا و مربیان استان کرمان به صورت نمادین تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل وزیر آموزش و پرورش از نمایندگان برتر انجمن های اولیا و مربیان مدارس استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، در نشست مشترک وزیر آموزش و پرورش با مدیران کل آموزش‌وپرورش و روسای ادارات انجمن اولیا و مربیان استان‌های کشور به مناسبت گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان به‌صورت مجازی در دفتر وزیر برگزار و از سه نفر از نمایندگان منتخب انجمن های اولیا و مربیان استان کرمان به صورت نمادین تجلیل شد.
در این نشست که ابراهیم روحی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و نمایندگان منتخب انجمن های اولیا و مربیان استان نیز حضور داشتند؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان با اهدای لوح سپاس از نمایندگان برتر انجمن های اولیا و مربیان مدارس استان تجلیل کرد.
گفتنی است: برنامه های هفته پیوند اولیا و مربیان امسال با شعار "مدرسه، کانون تربیتی محله" در بستر فضای مجازی اجرا شد.
همچنین لازم به ذکر است: در نشست مجازی علاوه بر سخنرانی وزیر آموزش و پرورش، تعدادی از نمایندگان خانواده‌ها به ایراد سخن پرداختند و نظرات خود را در مورد مسائل، مشکلات و افق‌های پیش رو، منعکس کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار