مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی :

15 رتبه برتر جشنواره نوجوان سالم استان بوشهر به شهرستان دشتی رسید

دشتی( پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی خبر داد دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان دشتی 15 رتبه برتر جشنواره نوجوان سالم استان بوشهر را کسب کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
15 رتبه برتر جشنواره نوجوان سالم استان بوشهر به شهرستان دشتی رسید

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی، مدیر آموزش و پرورش دشتی با اعلام این خبر، اظهار کرد: شهرستان دشتی با کسب ١٥ رتبه توانست بالاترین امتیاز را در بین مناطق و شهرستان های استان بوشهر کسب کند.

علی حسینی تاکید کرد: این جشنواره با هدف تقویت و تعمیق باروهای دینی و مذهبی در کاهش آسیب های اجتماعی نوجوانان، اطلاع رسانی و آگاه سازی از طریق گروه همسالان با هدف نفی رفتارهای پرخطر، توانمندسازی، ظرفیت سازی و جلب مشارکت های نوجوانان برای ترویج شیوه های زندگی سالم و ایجاد مصونیت اخلاقی و روانی در دانش آموزان در برابر آسییب های اجتماعی برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی محورهای این جشنواره در بخش دانش آموزی را شامل مقاله نویسی، عکاسی، فیلم کوتاه، نقاشی و روزنامه دیواری، ایده پردازی، نرم افزار چند رسانه ای، تئاتر و نمایش، انشا نویسی، نقاشی، نقاشی ایرانی و گرافیک عنوان کرد.

وی موضوعات نهمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم را شیوه های زندگی سالم و عاری از خطر، پیشگیری از استعمال دخانیات و رفتارهای پرخطر، پیشگیری از آسیب های غیرعمدی و خشونت و سلامت روان و نشاط اجتماعی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار