مجلس دانش آموزی خاستگاه مطالبات جامعه دانش آموزی است

شاهیندژ (پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در دیدار با مدیر آموزش و پرورش شاهیندژ و نمایندگان مجلس دانش آموزی شاهیندژ مجلس دانش آموزی را خاستگاه مطالبات جامعه دانش آموزی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی خاستگاه مطالبات جامعه دانش آموزی است

حسین عباس زاده در رابطه با فعالیت های نمایندگان مجلس دانش آموزی گفت: عصاره های دانش آموزان در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و علمی وارد مجلس دانش آموزی می شوند و باید به خاستگاه مطالبات دانش آموزان تبدیل شود.

وی گفت: مجموعه متولیان آموزش و پرورش به خصوص سازمان های دانش آموزی باید فضا و بستر لازم را برای حضور نمایندگان مجلس دانش آموزی در مدارس و انتقال مشکلات آن ها به مجموعه ستاد را فراهم آورند.

رییس سازمان دانش آموزی استان افزود: 2 نماینده از 7 نماینده آذربایجان غربی از شهرستان شاهیندژ هستند که این مهم نشان از برنامه ریزی خوب این شهرستان در حوزه دانش آموزی و معاونت پرورشی دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهیندژ نیز در خصوص مجلس دانش آموزی گفت: آموزش و پرورش طی سال های اخیر توجه خاصی را به حوزه فعالیت های اجتماعی دانش آموزان داشته و مجلس دانش آموزی در واقع خلاصه ای از همه فعالیت های صورت گرفته است.

سیاوش اسعدی گفت: تشکل های سازمان دانش آموزی مهارت های اجتماعی و بعد فرهنگی دانش آموزان را ارتقا می دهند، مجموعه معاونت پرورشی شهرستان شاهیندژ نیز برنامه ریزی ویژه ای را برای تحقق این مهم انجام داده و تعاملات خوبی با سازمان دانش آموزی استان در زمینه آموزش مربیان تشکیلاتی دارد.

پیام عزیز نایب رییس اول مجلس دانش آموزی و نماینده دانش آموزان آذربایجان غربی در مجلس دانش آموزی ضمن تشکر از تعاملات مدیر سازمان دانش آموزی استان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهیندز با نمایندگان مجلس دانش آموزی گفت: اعضای مجلس دانش آموزی استان در حال تهیه پیش نویس سند سلامت روان دانش آموزان هستند و در این راه به راهنمایی های همه دانش آموزان نیاز دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار