طی روزهای پایانی سال:

توزیع 6هزار اصله نهال رایگان بین شهروندان کرجی

کرج (پانا) - سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: همزمان با هفته درختکاری طی روزهای پایانی سال ، 6 هزار اصله نهال به صورت رایگان بین شهروندان توزیع می شود.

کد مطلب: ۸۰۵۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 6هزار اصله نهال رایگان بین شهروندان کرجی

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، حسین عطایی با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی بخشی از این نهال‌ها در مصلی کرج به تعداد 2 هزار اصله نهال غیر مثمر به صورت رایگان بین شهروندان توزیع شد.

عطایی خاطرنشان کرد: علاوه بر توزیع این نهال ها که شامل سرو نقره ایی، کاج، اقاقیا و چنار بود، با پخش بروشور و آموزش کاشت درخت توسط کارشناسان سازمان، فرهنگ توسعه فضای سبز و درختکاری بین شهروندان نیز ترویج شد.

وی هدف از توزیع نهال‌ها را ارتقاء فرهنگ حفظ محیط زیست بین مردم، افزایش سرانه فضای سبز شهری و ایجاد مشارکت بین مردم عنوان کرد و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، فردا نیز قرار است در 4 نقطه دیگر شهر که ایستگاه هایی در مکان های از پیش تعیین شده بنا شده است توزیع نهال انجام شود.

این مسئول همچنین آدرس ایستگاه های توزیع نهال بین شهروندان را به صورت زیر اعلام کرد و از مردم خواست جهت تحویل نهال به صورت رایگان به مکان های گفته شده مراجعه کنند.

مراکز توزیع نهال:

  1. عظیمیه، میدان استقلال بوستان(ایران زمین)
  2. مهرشهر، بلوار ارم، روبروی کاخ مروارید(بوستان هامون)
  3. میدان توحید، بلوار بلال، روبروی ساختمان مرکزی شهرداری کرج(بوستان تاجیکستان)
  4. جهانشهر، حد فاصل میدان جمهوری تا زیر گذر شهیدان آجرلو(حاشیه بلوار جمهوری )
  5. رجایی شهر، بالاتر از سه باندی(بوستان شهید بهشتی)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار