مدیرکل آموزش وپرورش گلستان:

دویست میلیون ریال برای ساخت مدرسه در زندان گرگان پرداخت شد

مبلغ دویست میلیون ریال از محل کمک موسسان مدارس غیر دولتی جهت ساخت مدرسه در زندان گرگان به مدیر کل زندان های استان گلستان تحویل داده شد.

کد مطلب: ۶۸۶۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ضمن تاکید بر حفظ کرامت انسانی و اهمیت بازآموزی و بازگشت به جامعه گفت: نگاه به مدرسه،باید نگاه انسان ساز باشد. ضروری است به انسان هایی که به دلایل مختلف در ندامتگاه ها به سر می برند، نگرشی انسانی با محور رعایت موازین قانونی داشته باشیم.
وی افزود: توجه به اقشار آسیب دیده جامعه اجتناب ناپذیر است.باید مدرسه و جامعه نقش خود را به خوبی ایفا نمایند تا فرصت های از دست رفته ی آنان، بار دیگر برایشان مهیا تا فرصت بازگشت مثبت آنان به جامعه فراهم شود.
وطنی افزود: ساخت مدرسه نشان از عظمت و جایگاه ویژه شما در تربیت این قشر دارد و نباید زندانیان از بحث آموزش و پرورش دور بمانند. معلمان نیز باید در این امر پیش قدم و در کنار شما باشند .
وی از موسسین غیر دولتی به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: در بحث آموزش به زندانیان، موسسین غیر دولتی می توانند نقش مهمی را در ایجاد فرصت های دوباره زندگی و بستر سازی برای ورود به زندگی بهتر فراهم کنند.
علی رضا رضوانی مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای وطنی مدیرکل آموزش و پرورش و شورای موسسین مدارس غیر دولتی استان ، گفت: علی رغم مشکلات موجود اعتقاد داریم تا در اجرای وظایف سازمانی کوتاهی نکنیم و به همت آموزش و پرورش استان ما در زندان های گرگان و گنبد کد یادگیری محلی و در زندان گرگان کد آموزشی داریم و یکی از راه های موثر در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در زندان علاوه بر فضای قرآنی و فرهنگی داشتن فضای آموزشی است .
در پایان، مبلغ دویست میلیون ریال از محل کمک موسسان مدارس غیر دولتی جهت ساخت مدرسه زندان گرگان به مدیر کل زندانهای استان گلستان تحویل داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار