استاندار قم خواستار شد

برگزاري دوره هاي آموزشي تخصصي براي خبرنگاران

استاندار قم با اشاره به اهميت علم و دانش در بين اهالي رسانه گفت: برگزاري دوره هاي آموزشي تخصصي براي خبرنگاران بايستي در دستور كار اداره ارشاد اسلامي و خانه مطبوعات استان قرار بگيرد.

کد مطلب: ۶۳۸۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در ديدار اعضاي خانه مطبوعات استان قم و مدير كل ارشاد اسلامي استان قم طي سخناني نگاه ملي و فرابخشي را از مهمترين عوامل توسعه دانست و گفت: خانه ي مطبوعات به عنوان نهادي تاثيرگذار مي تواند نقش موثري در اين راستا ايفا نمايد.
استاندار قم با اشاره به اهميت جايگاه علم و دانش در حوزه ي مطبوعات، ضمن تاكيد بر انتخاب افراد آگاه به مسائل روز كشور و جهان افزود: برگزاري دوره هاي آموزشي تخصصي براي خبرنگاران بايستي مورد توجه خانه مطبوعات و وزارت ارشاد قرار بگيرد.
نماينده عالي دولت در استان افزود: تربيت خبرنگار در حوزه هاي تخصصي مي تواند به شناسايي و حل مشكلات كمك بسزايي نمايد.
صادقي در ادامه با اشاره به وظيفه ي رسانه ها براي بيان دغدغه ها و مطالبه ي مشكلات مردم تصريح كرد: دولت از هر گونه انتقاد سازنده در راستاي پيشرفت و ترقي جامعه حمايت مي كند.
استاندار قم خاطرنشان كرد: بايستي ضمن بيان مشكلات جامعه، به اعتماد مردم به مسئولان و نظام نيز توجه شود تا شاهد افزايش سرمايه هاي اجتماعي كشور باشيم.
مرتضي داستاني رئيس خانه مطبوعات استان قم نيز با اشاره به فعاليت 300 مطبوعات و نمايندگي فعال و غيرفعال در استان قم گفت: رتبه ي دوم كشوري در بحث پوشش اخبار از آن استان قم مي باشد.
وي با اشاره به درآمد پايين اهالي رسانه در استان قم افزود: اقتصاد رسانه در استان قم ضعيف است كه بايستي چاره انديشي در اين زمينه صورت بگيرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار