مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت:

ثبت نام یک هزار و 260 نفر در استان برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون یک هزار و 260 نفر در استان برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی ثبت‌نام کردند.

کد مطلب: ۶۳۴۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا چهارمحال و بختیاری، جزایری در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: اهداف و استراتژی‌های توسعه مشاغل خانگی شامل ایجاد و تثبیت اشتغال از طریق توسعه کسب و کارهای خانگی و توسعه کسب و کارهای زنجیره‌ای است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پایین بودن زمان طرح توسعه مشاغل خانگی و زود بازده بودن آن‌ها را از مزایای این طرح اعلام کرد و گفت: در اجرای این طرح به ازای هر نفر مبلغ پنج میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

مهندس جزایری افزود: عملکرد چهارساله طرح توسعه مشاغل خانگی تا پایان سال گذشته شامل 15 هزار و 995 نفر بود که تسهیلاتی به ارزش 42 میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.

وی هدف از اعطای تسهیلات مشاغل خانگی را تثبت شغل دانست و گفت: تاکنون یک هزار و 260 نفر برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: شش هزار و 871 مورد بازرسی موردی و ادواری از کارگاه‌های تولیدی طی سال گذشته انجام شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ یک میلیارد دویست هفتاد سه میلیون تومان به بانک جهت توسعه مشاغل خانگی معرفی شده است، تصریح کرد: از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان، تعداد 41 طرح پشتیبان با تعداد 280نفر افراد تحت پوشش تا تاریخ بیستم خردادماه سال جاری به بانک معرفی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: برای سال جاری پیش‌بینی می‌شود دو جشنواره کارآفرینان برتر و تعاونی‌های برتر برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار