مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

معلمان اولین گروه مرجعیت در کشور هستند

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت معلمان، اولین گروه مرجعیت در کشور هستند و هفته معلم، فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره معلمان شهید است.

کد مطلب: ۱۴۷۱۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان اولین گروه مرجعیت در کشور هستند

صبح امروز آیین متمرکز استانی زنگ سپاس معلم در مدرسه شهید مطهری آموزش و پرورش ناحیه یک کرج با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان البرز، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز و دیگر مسئولان برگزار شد.

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تلاش در راه اعتلای نظام تعلیم و تربیت کشور نقش سازنده‌ای در شکل‌گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین دارد.

وی تکریم معلمان را وظیفه همگانی دانست و افزود: هفته معلم، فرصت مغتنمی برای گرامیداشت یاد و خاطره معلمان شهید به‌ویژه شهید مطهری، ۹۳ هزار معلم شهید استان البرز و ۳۶۰۰۰ دانش‌آموز شهید این استان است که در تربیت انسان‌ها از جان و هستی خود مایه گذاشتند.

حجرگشت بیان کرد: معلمان، اولین گروه مرجعیت در کشور هستند و این باعث افتخار تمام معلمان است. زیرا معلمان، تربیت‌کننده نسل آینده بوده و نقش مهمی در سرنوشت و زندگی دانش‌آموزان دارند. بنابراین می‌توانند با درس خواندن و پیمودن راه شهیدان به‌ویژه شهید مطهری از زحمات معلمان تشکر واقعی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: مراسم سپاس معلم، نمادی برای تکریم معلمان توسط دانش‌آموزان و در واقع مقدمه‌ای برای تکریم شان معلمان در هفته بزرگداشت مقام معلم در سطح کشور است.

وی ابراز کرد: امیدوارم بیش از پیش شاهد ارتقای جایگاه استان البرز در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار