مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خبر داد؛

رشد ۲۲۷ درصدی شرکت‌کنندگان در رقابت معلم نمونه

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به رشد ۲۲۷ درصدی شرکت‌کنندگان در رقابت معلم نمونه گفت باید تلاش کنیم امسال هفته معلم متفاوتی داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۴۶۸۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
رشد ۲۲۷ درصدی شرکت‌کنندگان در رقابت معلم نمونه

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ علی حجرگشت در نشست بزرگداشت هفته معلم که با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان استان و دیگر اعضای ستاد برگزار شد با اشاره به تشکیل کمیته‌های مدرسه‌ای، منطقه‌ای و استانی اعلام کرد: منتخبین رقابت معلم نمونه در سطح استان البرز شناسایی شده و منتخبین استانی نیز برای رقابت در سطح کشور معرفی شده‌اند و میزان شرکت همکاران در رقابت معلم نمونه در این دوره ۲۲۷ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: ۳۸ منتخب استانی برنامه معلم نمونه شامل ۳۲ معلم و ۶ نفر برگزیده کیفیت‌بخشی، مدیر و معاونین مدارس انتخاب شده‌اند که با حضور استاندار به خوبی تجلیل خواهند شد. سایر منتخبین مناطق و نواحی نیز در برنامه‌هایی جداگانه در هر شهرستان تجلیل می‌شوند.

حجرگشت ضمن تشکر از استاندار البرز گفت: در ایام هفته معلم مطابق فرمایش استاندار، تمام شهر رنگ و بوی مقام معلم را خواهد گرفت و از ظرفیت‌های استانی برای تجلیل از مقام معلم در استان البرز استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: در چهارچوب آموزش و پرورش استان نیز برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده که به‌صورت مختصر می‌توان به استفاده رایگان از تمام مراکز اردوگاهی، رفاهی و خدماتی آموزش و پرورش استان برای فرهنگیان، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری فرهنگیان و همچنین صدور تقدیرنامه برای تمام همکاران در این ایام اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: امیدواریم با تلاش اعضای این ستاد، هفته معلم امسال یک هفته معلم ویژه و متفاوت برای همکاران باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار