اختصاص بیش از 10 درصد نیروهای جذب شده در آموزش و پرورش به خوزستان

تهران (پانا) - معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد بیش از 10 درصد از نیروهای جذب شده که شامل عددی بالغ بر ۷ هزار و ۶۹ است در سال 1399 به آموزش و پرورش استان خوزستان اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۱۳۸۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص بیش از 10 درصد نیروهای جذب شده در آموزش و پرورش به خوزستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، قاسم احمدی لاشکی روز پنج شنبه ۲۲ آبان ماه ۹۹ در کارگروه ارتقای شاخص های آموزش و پرورش شهرستان های گتوند و شوشتر گفت: در سال 99 بیش از 10 درصد از نیروهای آموزشی جذب شده در کشور در راستای برطرف کردن معضل کمبود معلم به استان خوزستان اختصاص پیدا کرد.

احمدی لاشکی گفت: سامان دهی نیروی انسانی از دغدغه های اصلی در وزارت آموزش و پرورش است و این امر با مصوبات قوه قانون گذاری کشور انجام می شود.

وی گفت: امسال از متعهدین خدمت که از طریق کنکور سراسری جذب شدند، 1 هزار و 623 نفر سهمیه به استان خوزستان اختصاص یافته است که این سهمیه باید بر اساس نیاز مناطق در سطح خوزستان توزیع شود.

احمدی لاشکی در عین حال با بیان اینکه آزمون ماده 28 نیز برای جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش طی هفته های آینده برگزار می شود، گفت: سهمیه استان خوزستان از 25 هزار و 497 نفر نیروی جذب شده در این آزمون، 2 هزار و 469 نفر است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بسیار از نخبگان تمایل به جذب در آموزش و پرورش دارند، اضافه کرد: ورودی به آموزش و پرورش باید از طریق دانشگاه فرهنگیان صورت بگیرد.

صبح امروز قاسم احمدی لاشکی، کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش در کارگروه ارتقای شاخص های آموزش و پرورش شهرستان های گتوند و شوشتر حضور یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار