مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر :

باید قدردان نعمت ولایت باشیم

خبرگزاری پانا : مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در ضیافت افطار فرهنگیان شنبه گفت: ولایت نعمتی الهی است و ما باید قدر دان نعمت ولایت باشیم.

کد مطلب: ۱۰۷۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، مدیر کل ، شورای معاونین و تعدادی از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ،مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر ، مدیر ،معاونین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی در مراسم ضیافت افطاری که برای فرهنگیان شهر شنبه و خانواده های آنان ترتیب داده شده بود ، شرکت نموده و پس از تلاوت قرآن و نماز جماعت و صرف افطاری دسته جمعی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان طی سخنان کوتاهی ضمن تقدیر و تشکر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران و با اشاره به حدیثی از معصوم مبنی بر اینکه ما معصومین نعمت هایی از جانب خدا برای بندگان هستیم ، گفت : ما باید قدر دان نعمت های الهی به ویژه نعمت ولایت باشیم.

خلیل رضایی افزود : سوره ی قدر نیز در واقع سوره ی ولایت است. مدیر کل آموزش و پرورش تاکید کرد : حضور ما در میان شما اثبات همراهی ، همدلی و داشتن دغدغه ی شما فرهنگیان این منطقه است. رضایی با اشاره به ماه مهمانی خداوند و سختی های روزه داری در شرایط منطقه ی شنبه و طسوج تصریح کرد: سختی ها ، نعمت هایی در لباس نقمت است که صبر و شکر می طلبد.وی وضعیت پروژه ها و ساخت و ساز مدارس منطقه ی شنبه و طسوج را تشریح و به دانش آموزان فرهنگیان منطقه هدایایی تقدیم نمود.

در ابتدای جلسه پس از خیرمقدم عبدالحمید صفری مدیر دبیرستان دکتر حسابی شنبه ، عبدالمهدی نصیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی ، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و خیرمقدم و خوش آمدگویی به مهمانان و فرهنگیان شرکت کننده در مراسم ،از توجه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان و همکارانشان به فرهنگیان و دانش آموزان منطقه ی شنبه و طسوج تشکر و قدر دانی نمود و گفت : این نشست نشانه ی توجه ویژه مدیرکل و مجموعه ی آموزش و پرورش به این منطقه است و امیدواریم به زودی مشکلات مرتفع و آسایش و آرامش به منطقه برگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار