معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج:

شهدای ما شعار «زن، زندگی، آزادی» را معنا کردند

تهران (پانا) - معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج گفت این نظام اهل بیتی و تفکر اهل بیتی مبتنی بر نظامی ناموس‌‌پرستی است که مبنای اصلی آن بر نهضت عاشورا است و شعار «زن، زندگی، آزادی» را شهیدان ما معنا کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۲۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
شهدای ما شعار «زن، زندگی، آزادی» را معنا کردند

سردار حسین معروفی در مراسم پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که عصر امروز در لانه جاسوسی سابق برگزار شد، ضمن تبریک به ملت ایران در خلق حماسه ۱۱ اسفند اظهار کرد: مردم با حضور خود در این حماسه، دست رد به همه یاوه گویان زدند.

وی ادامه داد: بنیانگدار انقلاب در سال ۶۶ در کنگره حج برای حجاج در زمان جنگ، جمله‌ای فردمودند که «ای نشستگان به درگاه خدا، ایستادگان در مقابل دشمن خدا را دعا کنید.» آن روز ایستادگان در برابر دشمن نسل جوان و غیرتمند ما بودند که برای دفاع از انقلاب به فرمان امام خویش در یک جنگ نابرابر جنگیدند و پیروزی را برای ملت ایران به ارمعان آوردند.

معاون هماهنگ کننده بسیج افزود: امروز شما دانش‌آموزان و فرزندان ایران که در این جمع هستید، ایستادگان در برابر دشمنان هستید جنگی که به مراتب سخت تر از جنگ ۸ ساله بود. جنگ شما جنگ ادراکی در بستر فضای مجازی آن هم با دشمن نامشخص علیه ایران اسلامی است به همین دلیل است که جنگ شما از جنگ ۸ ساله مهمتر است.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال و در ۱۱ اسفند که ملت عزت و شرف و بزرگی خود را تثبیت کردند  شاهدیم که این پیروزی بزرگ به واسطه مجاهدت ملت و ۴۵ سال مقاومت همه مردم، همه اقوام ومذاهب ایران بوده است. امام عظیم الاشان و امام خامنه‌ای به عنوان دیده‌بان تیزبین، این انقلاب را هدایت و مدیریت کردند و این امر باعث شده تا امروز قابلیت‌ها و پیروزی‌های بزرگی را به دست آوریم. آن چیزی که ما را متمایز کرده است هوشمندی ایران است. از پیروزی انقلاب تاکنون همه پروژه‌های دشمن را این هوشمندی ملت خنثی کرده است و هر کجا منافع ملی در خطر است از هر گرایش سیاسی، مذهبی و قومیتی دور یک میز می‌نشینند و از حقوق خود دفاع می‌کنند که مصداق آن ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند است.

معاون هماهنگ کننده بسیج خاطرنشان کرد: این نظام اهل بیتی و تفکر اهل بیتی مبتنی بر نظامی ناموس‌پرستی است که  مبنای اصلی آن بر نهضت عاشورا است. ۸ سال همه اشرار عالم از اردوگاه شرق به غرب با این ملت و انقلاب نوپا جنگیدند اما این ملت دفاع کرد و ۱۹۰ هزار شهید دادیم چرا که اجازه ندادیم دست و پای نحس بیگانه به ایران و ناموس ایران برسد. در واقع شعار «زن، زندگی، آزادی» را شهیدان ما معنا کردند.

سردار معروفی اضافه کرد: دشمن با تغییر ذائقه و ایمان مردم تلاش می‌کند ساختار را در ایران تغییر دهد، باید بدانیم که دشمن غیر قابل اعتماد است و اراده ملت را هدف قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار