سردار معروفی:

تزلزل در اعتقادات، هدف دشمن است

هجمه دشمن در این جنگ نابرابر، روی قلب‌ها و ذهن‌هاست

تهران (پانا) - معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تزلزل در اعتقادات، هدف دشمن است، گفت هجمه دشمن در این جنگ نابرابر، روی قلب‌ها و ذهن‌هاست بر این اساس حوزه فرهنگ و اجتماع باید با هم‌افزایی در راستای فرهنگ‌سازی گام بردارند.

کد مطلب: ۱۳۸۲۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تزلزل در اعتقادات، هدف دشمن است

نشست تخصصی مدیران و ارکان فرهنگی هنری سپاه‌های استانی و اقشار بسیج با حضور سردار مقوا‌ساز، معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج و سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج برگزار شد.

سردار حسین معروفی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع)، اظهار کرد: در طول یک سال گذشته شاهد اقدامات معاونت فرهنگی سازمان بسیج بودیم و ریل‌گذارهایی ایجاد شده است که باید طبق برنامه های تعیین شده بر روی این ریل پیشروی کرد.

وی خطاب به مدیران فرهنگی هنری سازمان بسیج، گفت: شما امروز ایستادگان در مقابل دشمنان خدا هستید؛ دشمنان قداری که دین ما را مورد هجمه قرار داده‌اند. دشمن نمی‌تواند به زمین ما تجاوز کند بر همین اساس سرمایه‌گذاری دشمن در حوزه نظامی نبوده و تمام توجه آنها در حوزه جنگ نرم است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: هجمه دشمن در این جنگ نابرابر، روی قلب‌ها و ذهن‌هاست. ملتی که دشمن بر شجاعت او فائق آید، آن ملت قدرت عمل نخواهد داشت. ما امروز درگیر یک دشمنی هستیم که برخی مواقع، امام ما را بهتر از ما رصد می‌کند.

وی ادامه داد: در یک جنگ نابرابر عملیات روانی در بستر فضای مجازی وجود دارد و دشمن تلاش می‌کند که نسل جوان ما را با خود همراه کند. دشمن هدفگذاری دارد و به دنبال گرفتن محتوای حقیقت است. تزلزل در اعتقادات ما خواسته دشمن است. برای این کار عمیق فرهنگی لازم است حوزه فرهنگ و اجتماع باید با هم‌افزایی در راستای فرهنگ‌سازی گام بردارند.

سردار معروفی با بیان اینکه اثبات شیعه به امیرالمومنین در دهه امامت باید مدنظر باشد، گفت: جوانان خوش فکر و خوش اندیشه و به روز می‌توانند برای ما تجزیه و تحلیل کنند. بسیج باید با اندیشه مدیریت شود و همه چیز را برای ظهور‌ حضرت حجت (عج) مهیا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار