جانشین سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با پانا خبر داد:

‌اعزام معلمان به مناطق عملیاتی در قالب طرح تلفیقی «راهیان نور و راهیان پیشرفت»

تهران (پانا) - جانشین سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از هماهنگی این قرارگاه با وزارت آموزش و پرورش برای اعزام ده‌ها هزار نفری معلمان به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
‌اعزام معلمان به مناطق عملیاتی در قالب طرح تلفیقی «راهیان نور و راهیان پیشرفت»

سردار قاسم قریشی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه جایگاه معلم بسیار برجسته و ویژه است، اظهار کرد: «در نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب ما و بخش مهم مقابله با طاغوت و استکبار مرهون تربیت و هدایت معلمان در بخش‌های مختلف بوده است.»

وی تاکید کرد: «بنابراین می‌توانیم ادعا کنیم که بالاترین جایگاه در بین اقشار مختلف در انقلاب ما و در اعتقادات دینی ما، ازآن معلمان است.»

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امسال به شکل تخصصی و قشری، راهیان نور را برگزار خواهیم کرد، گفت: «ما یک راهیان پیشرفت ملی داریم که می‌توان با راهیان نور تلفیق کرد که اقشاری که تشرف پیدا می‌کنند با دستاوردهای همان استان و حتی در سطح ملی آشنا شوند.»

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به «طرح تلفیقی راهیان نور و راهیان پیشرفت» امسال این قرارگاه اشاره کرد و گفت: «اولویت اول ما در راهیان نور امسال با هماهنگی که با آموزش و پرورش هم انجام داده‌ایم اعزام معلمان است. اتفاقا عددی حدود ده‌ها هزار نفر را نیز توافق کرده‌ایم، عدد بسیار بالایی را دیده‌ایم هم برای اعزام معلمان عزیز به مناطق راهیان نور و هم به جاهایی که به عنوان دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب مورد نیاز است.»

سردار قریشی تشریح کرد: «معلمان اگر این دستاوردها را در بخش‌های مختلف نفت، صنعت، پتروشیمی، سدسازی و فولاد و ... ببینند حتما موثر خواهد بود.»

وی افزود: «جاهایی که امکان این تلفیق وجود داشته باشد و بتوانیم راهیان پیشرفت را هم عملی کنیم حتما راهیان نور و راهیان پیشرفت را با هم جلو خواهیم برد.»

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج اضافه کرد: «ما یک برنامه‌ای داریم که روز ۱۵ اردیبهشت صعود به بازی دراز است. در روز ۱۵ اردیبهشت صعود ۴۰ هزار نفر از مردم به ارتفاعات بازی دراز در استان کرمانشاه که محل یکی از عملیات‌های مهم ما در دوران دفاع مقدس است را خواهیم داشت و سخنران این مراسم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است. این مراسم در واقع افتتاح راهیان نور امسال خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار