رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی:

نیایش با خدواند بزرگ باعث ایجاد فضائل اخلاقی می‌شود

مشهد (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌ و پرورش استان خراسان رضوی گفت نیایش و ارتباط با خداوند بزرگ باعث بزرگی و ایجاد فضائل اخلاقی و اصلاح رفتارهایی می‌شود که بعضا در جامعه شاهد هستیم.

کد مطلب: ۱۴۶۳۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نیایش با خدواند بزرگ باعث ایجاد فضائل اخلاقی می‌شود

سیداسماعیل اصغرزاده در آیین افتتاح نمازخانه مدرسه عبدالحسین تنباکوچی در شاندیز با اشاره به آیه 45 سوره مبارکه عنکبوت که می‌فرماید «إِنَّ الصَّلاةَ تَنْهى‌ عَنِ الْفَحْشاءِ وَ الْمُنْکَر» اظهار کرد: این آیه، گویای اهمیت و تاثیر نماز در نهی کردن انسان از بدی‌ها و اعمال زشت است.

وی افزود: بسیار افتخارآمیز است در یک فضای نمازخانه‌ای حضور داریم که با دستان هنرمند دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به‌صورت بسیار ویژه‌ای تزئین شده و فضای بسیار دلپذیر و زیبایی را برای مناجات با پروردگار فراهم کرده‌اند.

اصغرزاده گفت: هر چه توجه ما به بحث نماز و نمازخانه بیشتر باشد، ارتباط دانش‌آموزان و نسل آینده ما با زیباترین‌ها فراهم می‌شود.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ابراز کرد: امیدوارم همه همکاران که توانایی و اختیارات دارند، بتوانند با ایجاد یک فضای مناسبی برای ارتباط بهتر دانش‌آموزان با خداوند بزرگ و مهربان گام بردارند و این اتفاق را در نمازخانه و به وسیله اقامه نماز باشکوه برای همه دانش‌آموزان رقم بزنند.

دانش‌آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار