مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷مشهد:

نمازخانه مدرسه پناهگاهی برای نزدیکی دانش‌آموزان به باری‌تعالی است

مشهد (پانا) - مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه۷ مشهد گفت: نمازخانه مدرسه سعیدی، مرکز حفظ قرآن، مشعلی برای حافظان و نمازخانه، پناهگاهی برای نزدیکی دانش‌آموزان به خداوند باری‌تعالی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۵۹۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نمازخانه مدرسه پناهگاهی برای نزدیکی دانش‌آموزان به باری‌تعالی است

مرتضی نظرنژاد اظهار کرد: خیرین مسجدساز، کسانی هستند که دورافتادگان از مکتب اسلام را به چشمه معرفت می‌رسانند و اصول و فروع حیات‌بخش مکتب اسلام را به تشنگان حقیقت می‌چشانند.

وی ادامه داد: سند تحول بنیادین، بالاترین سند آموزش و پرورش است و در آن ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت آمده که 5 ساحت آن مربوط به پرورشی و تربیتی و در بین آن‌ها فقط یک ساحت مربوط به آموزشی است و این نشان‌دهنده آن است که باید اهمیت بیشتری به موضوعات پرورشی و تربیتی دانش‌آموزان داده و این سند، راه را برای ما مشخص کرده است.

نظرنژاد شهدای عزیزمان برای امنیت و حفظ ناموس و اسلام و کشورمان رفتند، افزود: دانش‌آموزان، وارثان آن‌ها هستند و باید بتوانند کشور را اداره کنند.

وی ادامه داد: از این رو بهترین عمل، درس خواندن است. پس به نحو احسنت درس بخوانند و تعالیم قرآنی را یاد بگیرند تا در کنار این مسائل زیر سایه امام زمان(عج) و رهبری رهبر عزیزمان کشوری قوی داشته باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار