معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار خبر داد:

ساخت ۵۶ کلاس درس جدید در سبزوار

سبزوار (پانا) - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سبزوارگفت ۵۶ کلاس درس در قالب ۱۲ طرح آموزشگاهی، طی یک سال گذشته تاکنون به محیط یادگیری دانش‌آموزان سبزوار اضافه شده است.

کد مطلب: ۱۴۵۹۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ساخت ۵۶ کلاس درس جدید در سبزوار

سید ولی الله حسینی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار افزود: این مدارس که با همیاری اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، اعتبارات دولتی و کمک خیران نیکوکار ساخته شده، سبب افزایش و بهبود سرانه فضای آموزشی مدارس سبزوار شده است.

وی در ادامه گفت: یکی از این فضاهای آموزشی، آموزشگاه شهید میان‌آبادی از شهیدان حادثه "منا" است که در زمینی به مساحت ۳ هزار متر و با زیربنای ۱ هزار متر، به همت خانواده نیکوکار این شهید و با مشارکت اداره کل نوسازی استان، با هزینه ۴/۶ میلیارد تومان ساخته شد و با همیاری نهادهای اداری سبزوار، ۹ هزار مترمربع زمین برای ساخت مدرسه و فضای آموزشی در مناطق حاشیه‌ای این شهر، اختصاص یافته است.

وی در پایان گفت: با توجه به افزایش جمعیت در مناطق حاشیه‌ای شهر سبزوار، این نواحی طی سال‌های اخیر با کمبود جدی فضای آموزشی، روبه‌رو بوده است.

یک‌چهارم جمعیت ۲۶۵ هزار نفری سبزوار در مناطق حاشیه‌ای و سکونت‌گاه‌های غیررسمی شهر سکونت دارند و ایجاد فضاهای آموزشی در این مناطق، ضروری است.

دانش‌آموز خبرنگار: محمد تاج آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار