رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی خبر داد:

‌افتتاح پیش دبستانی و دبستان علامه حکیمی خراسانی در گلبهار

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی در آیین افتتاح پیش دبستانی و دبستان علامه حکیمی خراسانی در گلبهار گفت ضرورت احداث آموزشگاه متوسطه اول پیش حرفه‌ای و کاردانش خاص  در شهرستان گلبهار با توجه به رشد جمعیت دانش‌آموزی انجام شد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
‌افتتاح پیش دبستانی و دبستان علامه حکیمی خراسانی در گلبهار

جواد روحانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ و با زیربنای 825 متر در 9 ‌کلاس درس به همت نیک‌اندیش ارجمند حاج علی اکبر شالچیان و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث شد.

وی بیان داشت: به منظور پوشش تحصیلی دانش آموزان در مقطع متوسطه اول پیش حرفه‌ای کد این مقطع را در این آموزشگاه گرفتیم و هم اکنون 11 نفر از دانش‌آموزان از مدارس شهرستان‌های چناران و گلبهار در مقطع متوسطه اول پیش حرفه‌ای در این آموزشگاه تحصیل می‌کنند.

روحانی افزود: با توجه به رشد جمعیت دانش‌آموزی در گلبهار نیاز به ساخت مدرسه مستقل متوسطه اول پیش حرفه‌ای و کاردانش خاص است که در صورت اهدای زمین توسط شرکت عمران گلبهار، انشالله به همت خیرین و سایر نهادها سومین آموزشگاه نیز احداث خواهد شد.

پیش دبستانی و دبستان علامه حکیمی خراسانی با هزینه‌ای بالغ بر سی میلیارد ریال احداث شده است و هم‌اکنون 65 دانش آموز در آن تحصیل می‌کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار