معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

مدارس خط اول راهبردهای وزارت آموزش و پرورش است

مشهد (پانا) - معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت توجه به مدارس و در اولویت قراردادن مدارس خط اول راهبردهای وزارت آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۴۵۹۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس خط اول راهبردهای وزارت آموزش و پرورش است

حجت الله الماسی در گردهمایی مدیران سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: دشمنان حقایق اسلام را وارونه جلوه می‌دهند. شما عزیزان قبل از هویت تخصصی در حوزه استثنایی مدیر هستید و تعهد شرعی و سازمانی به نظام و کشور و دولت داریم.

وی بیان داشت: دشمنان اسلام امروز به شدت تلاش و القا می‌کنند که دوران امام خمینی و انقلاب تمام شده است اما این یک تلاش موذیانه و هدفمند است که از یک طرف خود را از منجلاب نجات دهند و از طرفی دیگر مانع رشد و پیشرفت انقلاب و کشور شوند.

وی تصریح کرد: حضور در انتخابات لازم است اما دشمن در تلاش است مانع حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات شود که لازم است این وظیفه ملی توسط مدیران و روسا ترویج داده شود.

حجت الله الماسی در پایان خاطرتشان کرد: توجه به مدارس و در اولویت قراردادن مدارس خط اول راهبردهای وزارت آموزش و پرورش بوده است و در این راستا ریل‌گذاری‌های خوبی در سازمان آموزش و پرورش استثنایی صورت گرفت و اقدامات دکتر طریفی بسیار ستودنی بود که باید قدر دانسته شود.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار