مدیر‌عامل مجمع خیرین سلامت شهرستان خلیل‌آباد:

مجمع خیرین سلامت واسطه‌ای میان مردم و مسئولین است

خلیل‌آباد (پانا) - مدیر‌عامل مجمع خیرین سلامت شهرستان خلیل‌آباد گفت مجمع خیرین سلامت یک واسطه مشارکتی بین مردم و مسئولین در جهت خدمت به مردم است.

کد مطلب: ۱۴۶۳۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مجمع خیرین سلامت واسطه‌ای میان مردم و مسئولین است

محمد ناصری مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شهرستان خلیل‌آباد در گفت و گو با پانا گفت: بی‌گمان احسان و نیکوکاری، ویژه انسان‌هایی است که در مسیر هدایت قرار گرفته و کمال را از خداوند می‌جویند، دوری از خصلت‌های ناپسند موجب می‌شود تا دست کمک و یاری دیگرانی که به سوی ایشان دراز شده را بفشارند و به آنان یاری و مدد رسانند و از نعمت‌های به دست آمده و خداداد در راه خدا انفاق کنند و از هر توان و نیرویی که خداوند به ایشان داده، در راستای تکامل فردی و اجتماعی بهره گیرند از این رو می کوشند تا نیازهای فردی و اجتماعی و نیز روحی و مادی دیگران را به هر طریق ممکن برطرف سازند.

وی اظهار کرد: نیکی و نیکوکاری در اشکال مختلف و متنوعی ظهور و بروز می کند. قرآن در سه دسته ارتباط خدا با انسان، انسان با خدا و انسان با انسان دیگر، مصادیق زیادی را برای نیکوکار بیان می‌کند.

وی عنوان کرد: فعالیت هایی که در حوزه مجمع خیرین سلامت انجام گرفته است،واریز هزینه‌ها توسط خیرین بوده که مبلغی حدود ۷۷۰ میلیون تومان واریز شده است

وی گفت:از این مبلغ‌ها قسمتی خرج ساخت و خرید تجهیزات شده است و در این راستا برخی از خیرین زمین بهسازی و یا تجهیز مراکزی که مد نظر خودشان بوده است را ارائه کردند که این مبلغ حدود ۹ میلیارد و سیصد میلیون بوده است

دانش آموز خبرنگار: فاطمه روحانی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار