مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

بانک سرمایه و بیمه معلم می‌توانند بازوان مالی و حمایتی قدرتمندی برای دستگاه تعلیم و تربیت باشند

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت بانک سرمایه و بیمه معلم با ارائه خدمات خوب و باکیفیت می‌توانند زبان مالی و حمایتی خوبی برای دستگاه تعلیم و تربیت در استان بوشهر باشند.

کد مطلب: ۱۴۶۷۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بانک سرمایه و بیمه معلم می‌توانند بازوان مالی و حمایتی قدرتمندی برای دستگاه تعلیم و تربیت باشند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ علی موحدی در جلسه مشترک رئیس بانک سرمایه، مدیرعامل بیمه معلم استان بوشهر و رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان استان بوشهر گفت: بانک سرمایه و بیمه معلم با ارائه خدمات خوب و باکیفیت می توانند زبان مالی و حمایتی خوبی برای دستگاه تعلیم و تربیت در استان بوشهر باشند.

موحدی ضمن تقدیر از نگاه مثبت و سازنده نهادهای خدمت‌رسان به جامعه فرهنگیان تصریح کرد: امسال در بحث معیشت فرهنگیان و تسهیلات رفاهی و حوزه بهداشت و درمان باید گام‌های موثری برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه مقرر شده برای کارکنان اداره کل و آموزش و پرورش در بانک سرمایه، افتتاح حساب صورت گیرد و در تعاملی که با حوزه ذی‌حسابی در حال انجام است، گام‌هایی برای رفع موانع قانونی جهت افتتاح حساب رسمی برای تمامی فرهنگیان در جهت واریز حقوق و مزایای آن‌ها در این بانک برداشته خواهد شد.

رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان در این جلسه، گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود در جهت ارتقای رفاه فرهنگیان استان بوشهر ارائه داد و از تلاش‌های صورت‌گرفته در تعامل با نهادهای استانی و کشوری برای توسعه خدمات به جامعه فرهنگی استان گزارشی ارائه داد.

رئیس بانک سرمایه استان بوشهر نیز گفت: بانک سرمایه استان بوشهر در رویکردهای جدید خود در سال ۱۴۰۳ سیاست‌هایی برای تعامل بیشتر با ادارات آموزش و پرورش جهت گسترش خدمات به جامعه هدف و تحت پوشش قرار دادن و افتتاح حساب برای فرهنگیان برنامه‌ریزی کرده است.

مدیرعامل بیمه معلم در این جلسه ضمن اعلام آمادگی زیرساخت شرکت بیمه معلم برای پوشش خدمات بیمه‌ای قوی برای فرهنگیان اظهار کرد: انتظار داریم وزارت آموزش و پرورش برخلاف سال گذشته، یک نگاه ویژه‌تری به بیمه معلم داشته و این فضا را فراهم کند تا کار امور بیمه‌ای همکاران فرهنگی به این شرکت واگذار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار