نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا ) _ نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر در اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور استاندار بوشهر و مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
 نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر در اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور استاندار بوشهر و مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این جلسه بیان کرد : اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در سال جاری برنامه‌های متنوع و گسترده تربیتی و فرهنگی را من جمله راهیان نور که با اعزام قریب به ۱۰ هزار نفر دانش آموز، راهیان پیشرفت، طرح مهاد، برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان‌ها و مناطق، حضور شهدای گمنام در مدارس استان بوشهر برگزار نمود.

علی موحدی همچنین انتخاب معلمان کارآمد را جهت تعالی هرچه بیشتر نظام تعلیم و تربیت ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کانون‌های ارزیابی به جهت انتخاب معلمان کارآمد برای اولین بار در سال گذشته تشکیل گردید.

وی با توجه به کمبود معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر خبر از اختصاص سهمیه جذب ۱۱۵۱ نفری متقاضیان استخدامی در سال ۱۴۰۳ آموزش و پرورش استان بوشهر داد و بیان داشت: با توجه به نیاز آموزش و پرورش استان در جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان استان بوشهر سال آتی بالاترین سهمیه برای جذب در آموزش و پرورش اختصاص داده شده است؛ علاوه بر این سهمیه ۵۲۱ نفر نیز از طریق دانشگاه فرهنگیان در سال آتی جذب خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان در خصوص خدمت رسانی به مسافرین نوروزی پرورش استان بوشهر بیان داشت: در حال حاضر در فاز نخست ۳۶۰ مدرسه و ۲۵۰۰ کلاس درس آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند که این ظرفیت با توجه به حجم مسافرین قابل افزایش خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار