مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر :

از ویژگی‌های مهم نمازهای جماعت در ادارات افزایش همدلی و انسجام درونی دستگاه است

بوشهر(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت همکاران گرامی حتی‌الامکان در نماز جماعت حضور یابند چرا که علاوه بر اینکه فضایل بیشمار آن که نصیب همه می‌گردد، موجب افزایش همدلی و انسجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۷۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
از ویژگی‌های مهم نمازهای جماعت در ادارات افزایش همدلی و انسجام درونی دستگاه است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همکاران گرامی حتی الامکان در نماز جماعت حضور یابند چرا که علاوه بر اینکه فضایل بیشمار آن که نصیب همه می گردد، موجب افزایش همدلی و انسجام می شود.
 موحدی افزود: یکی از ویژگیهای عبادت دسته جمعی با خبر شدن از حال همدیگر و کارآمدتر شدن دستگاه است.
وی جهاد تبیین را همواره در همه دوران ها مهم دانست و بیان کرد: اگر جهاد تبیین نباشد می گویند علی (ع) در نیمه شب در مسجد چه کار می کرد و یا مگر علی نماز هم می خواند؟

ایشان یادآور شد: آموزش و پرورش پایگاه قرآنی را در طول ماه مبارک رمضان در کنار ساحل بوشهر برگزار کرد که در تمامی این شب ها ما در کنار دانش آموزان حضور داشتیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای رشد انسان‌ها و پرهیز از تخریب و بدگویی ها است. اگر ما دیگران را همواره بزرگ بداریم و تکریم کنیم، خود نیز در نزد خداوند و در چشم مردم بزرگ می شویم.
موحدی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: کار بزرگ استاندار انقلابی بوشهر با نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام آموزش و پرورش و تخصیص صد در صد اعتبارات زمینه و بستر لازم را برای نیل به اهداف ارزشمند بزرگترین دستگاه اجرایی استان فراهم نمود که جا دارد به نیابت از جامعه فهیم و قدردان فرهنگی استان از ایشان تقدیر و تشکر صمیمانه داشته باشیم .

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار