جانشین فرمانده سپاه البرز:

زحمات آموزش و پرورش قابل چشم‌پوشی نیست

کرج (پانا) - جانشین فرمانده امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: نتایج زحمات آموزش و پرورش قابل چشم‌پوشی نیست و پیاده‌سازی جهاد تبیین توسط آموزش و پرورش انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۸۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
زحمات آموزش و پرورش قابل چشم‌پوشی نیست

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ سردار مجتبی کرمی در نشست همکاری آموزش و پرورش و سپاه عنوان کرد : خدا را شاکریم که امروز درجمع شما عزیزان هستیم که آینده سازان این کشور به دست شما سپرده شده اند. همه ما نتایج آموزش و پرورش و کار تربیتی را در حضور گسترده فرزندان ملت در جبهه های حق علیه باطل دیدند و امروز هم به عقیده مقام معظم رهبری چه‌ بسا جوانان امروز برتر از جوانان دهه شصت باشند.

وی افزود: ما در دو قرن گذشته با سازش کاری پادشاهان، بخش بزرگی از سرزمین مان را از دست دادیم ولی ملت ایران گفتند: که دیگر بس است و این وعده خدا است که خدا سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خودشان بخواهند. همه از جمله دشمنان ما احترام می گذارند و اقتدار موشکی ایران اسلامی که همه ما دیدیم، باعث شده است که دشمنان نتوانند کاری علیه سرزمین ما انجام دهند.

جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز اظهار کرد: ما با هیچ کشوری دشمنی نداریم و حتی الان هم ما مقابله به مثل کردیم، چراکه اگر این کار را انجام نمی دادیم حتما هزینه های بسیار بیشتری پرداخت می کردیم، دشمن باید متوجه می شد که ما هم اراده و هم توان مقابله را داریم.

وی بیان کرد: از آموزش و پرورش خواهش داریم که جهاد تبیین مدنظر حضرت آقا را پیاده سازی کنند و این دستاوردها به فرزندان این کشور به خوبی منتقل شود، چراکه دشمن حتما پس از پیروزی های ایران، به دنبال جنگ روانی و کوچک کردن دستاوردها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار