جانشین فرمانده سپاه:

دشمنان انقلاب از قدرت نظامی ایران به شدت هراس دارند

بناب (پانا) - جانشین فرمانده سپاه انقلاب اسلامی ایران گفت دشمن به شدت از قدرت نظامی ایران هراس دارند.

کد مطلب: ۱۴۱۲۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان انقلاب از قدرت نظامی ایران به شدت هراس دارند

صبح امروز مراسم یادواره ۳۸۰ شهید شهرستان بناب با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی اعظم بناب برگزار شد.

سردار علی فدوی در ابتدای این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدا به خصوص ۳۸۰ شهید شهرستان بناب اظهار کرد: در طی هر سال صدها یادواره شهدا در سراسر کشور و استان‌ها برگزار می‌شود و خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی نیز سالانه شاهد برگزاری صدها یادواره شهدا از جمله یادواره ۳۸۰ شهید شهرستان هستیم.

سردار بدوی در ادامه با اشاره به اینکه در ۸ سال دفاع مقدس تمامی کشورهای دنیا از جمله آمریکا و شوروی به رژیم بعث عراق کمک کردند تا انقلاب اسلامی را سرنگون کنند گفت: آن چیزی که همیشه باعث پیروزی انقلاب اسلامی بر دشمن است لطف و یاری خداوند و توجه ویژه شهدا به این کشور و انقلاب و حضور همیشگی مردم ولایت مدار بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران طی ۴۴ سال اخیر نه تنها یک دقیقه از دشمنان شکست نخورده است بلکه حرکتش همیشه رو به جلو بوده و با افزایش قدرت نظامی و علمی خود امروز به یکی از ابرقدرت‌های دنیا تبدیل شده است.

این مقام عالی رتبه نظامی کشور در ادامه با تاکید بر اینکه امروز نیز آمریکا به همراه سایر دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال خدشه وارد کردن بر این انقلاب هستند گفت: آنها در جنگ نرم از هر ابزاری استفاده کردند و در فضای مجازی مدعی بودند که انقلاب اسلامی را سرنگون خواهند کرد اما در فضای واقعی دشمنان انقلاب اسلامی آرزوی خود را به گور خواهند برد.

جانشین فرمانده سپاه انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه طی سالیان اخیر دشمنان با تحرکات خود در داخل کشور و ایجاد ناآرامی به دنبال براندازی انقلاب اسلامی بودند گفت: این توطئه‌ها با حضور به موقع نیروهای فراجا، سپاه، نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی و با حضور باشکوه مردم در صحنه خنثی شد.

وی افزود: همین توطئه‌ها باعث شد چهره بعضی‌ها که ادعای همیاری و همدلی با انقلاب اسلامی دارند رو شده و مشخص شود که پس از گذشت ۴۵ سال از انقلاب اسلامی چه کسانی همچنان به عهد و وفایی که به جمهوری اسلامی داشتند باقی مانده است.

فدوی در پایان با تاکید بر اینکه امروز دشمنان به شدت از قدرت ایران هراس دارند گفت: آنها در جنگ غزه به طور واضح از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و ما هم به عنوان یک ابر قدرت از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و پشت آنها را خالی نمی‌کنیم.

دانش آموز خبرنگار: امید اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار