فرهنگیان، زمینه یک حماسه با‌شکوه دیگر در روز ۱۱ اسفند را فراهم کنند؛

امروز رسالت معلمی، همت برای حماسه‌آفرینی در انتخابات است‌

تهران (پانا) - مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از معلمان خواست با دعوت آحاد مردم به شرکت در انتخابات که از مولفه‌های اقتدار‌آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، زمینه یک حماسه با‌شکوه دیگر در روز 11 اسفند را فراهم کنند.

کد مطلب: ۱۴۶۰۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
امروز رسالت معلمی، همت برای حماسه‌آفرینی در انتخابات است‌

‌حامد صبوری مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ‌پانا اظهار داشت: در بزنگاه‌های تاریخی وظیفه خواص و نخبگان، تبیین شرایط و واقعیت‌ها، روشنگری و بصیرت‌افزایی در جامعه است. یکی از گروه‌های مرجع و مورد رجوع در بین آحاد مردم، معلمان و خادمان نظام تعلیم و تربیت کشور هستند که همواره نقش خویش را در آگاه‌سازی، دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی در جامعه به خوبی ایفا کرده‌اند.

صبوری گفت: امروز رسالت معلمی، همت برای حماسه‌آفرینی آحاد جامعه در انتخابات و مایوس کردن دشمنان این مرز و بوم است. لذا ضمن دعوت از همه مردم عزیز کشورمان برای شرکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، از معلمان فرهیخته و بصیرمان در سراسر میهن اسلامی می‌خواهیم تا ضمن حضور فعال و میدانی، با دعوت آحاد مردم به شرکت در انتخابات که از مولفه‌های اقتدار‌آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، زمینه یک حماسه با‌شکوه دیگر در روز 11 اسفند را فراهم کنند.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار