مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا:

خبرگزاری پانا بخش بزرگی از وظیفه تربیتی دانش‌‌آموزان را بر عهده دارد

تهران (پانا) - مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت خبرگزاری پانا بخش بزرگی از وظیفه تربیتی دانش‌‌آموزان را به عهده دارد و مطمئنا نوآوری‌های این خبرگزاری با استقبال ویژه روبه‌رو خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا بخش بزرگی از وظیفه تربیتی دانش‌‌آموزان را بر عهده دارد

حامد صبوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات، از غرفه خبرگزاری پانا بازدید کرد و در گفت‌وگو با خبرنگاران این رسانه، اظهار داشت: خبرنگاران پانا همیشه یک بازوی توانمند برای اطلاع‌رسانی در جامعه هستند بالاخص در حوزه آموزش و پرورش نقش کلیدی دارند. 

وی ادامه داد: خوشبختانه در دوره جدید مدیریت خبرگزاری پانا، نگاه، علاوه بر رسالت اصلی خبرنگاری که اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه است، رسالت دیگری نیز در این خبرگزاری مورد توجه است و آن هم آموزش دانش‌آموزان و آشنا کردن آن‌ها با وظایف خطیر خبرنگاری است.

صبوری اضافه کرد: از کارهایی که در مدیریت جدید آموزش و پرورش در حال انجام است این است که به مسائل تربیتی و پرورشی دانش‌‌آموزان اهمیت ویژه داده شود. یکی از مصادیق این کار مهم در خبرگزاری پانا است که دانش‌آموزان مشارکت می‌کنند، هویت خود را پیدا می‌کنند، مسائل هویتی و اجتماعی پیرامون خود را می‌شناسند. این کار را خبرگزاری پانا به خوبی انجام می‌دهد. در سالی که گذشت همایش دانش‌آموزخبرنگار پانا با حضور ۱۵۰۰ دختر و پسر برگزار شد و امروز مدیران آموزش و پرورش به هر روستا، شهری و منطقه‌ای که وارد می‌شوند یک دانش‌آموز خبرنگار حضور دارد و نقش ویژه خبرنگاری را ایفا می‌کند.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز خوشبختانه مدرسه پانا راه‌اندازی شده و به شکل ویژه‌تری کار آموزش را انجام می‌دهد و من مطمئنم با استقبال خیلی خوبی مواجه خواهد شد. نوآوری‌های جدید پانا جای قدردانی دارد و من معتقدم خبرگزاری پانا یک بخش بزرگی از وظیفه تربیتی دانش‌‌آموزان را با این کارها بر عهده می‌گیرد که من از مدیریت، مسئولان و خبرنگاران این رسانه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار