دستگاه فرهنگساز تعلیم و تربیت در حوزه سلامت نقش بی‌بدیل ایفا می‌کند

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در پیام هفته سلامت گفت:دستگاه فرهنگساز تعلیم و تربیت در حوزه سلامت نقش بی بدیل ایفا می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۶۹۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه فرهنگساز تعلیم و تربیت در حوزه سلامت نقش بی‌بدیل ایفا می‌کند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلامت و بهداشت یکی از مهم ترین مولفه‌های زندگی انسانی و بنیان توسعه پایدار در هر کشوری است. در کشور ما نیز با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) و اولویت‌های ملی به منظور ترویج مفاهیم کلیدی سلامت و گفتمان سازی سلامت در جامعه، یکم الی هفتم اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت با شعار "سلامت خانواده ومردمی سازی سلامت" نامگذاری شده است.

تحقق شعار امسال برای هفته سلامت و نیل به سلامت فراگیر هیچگاه رخ نخواهد داد؛ مگر با همکاری، مشارکت و مسئولیت‌پذیری آحاد مردم و همت ویژه معلمان و به خصوص مراقبین سلامت مدارس؛ چرا که هرزمان و در هر مکان و به هر مناسبت و‌ رویداد که دستگاه فرهنگساز تعلیم و تربیت پای کار بوده، نقش بی بدیل، سازنده و ماندگار ایجاد شده است.

اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاش‌های ارزنده همه دست اندرکاران حوزه سلامت و تندرستی، آغاز هفته سلامت را به همه عزیزانی که در حفظ سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان معزز نقش دارند؛ بویژه کارشناسان سلامت، مراقبین و رابطین سلامت و سفیران سلامت دانش‌آموزی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار