مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

تغذیه سالم، یکی از جنبه‌های اصلی حوزه سلامت در آموزش و پرورش است

شهرری یک (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تغذیه سالم را یکی از جنبه‌های اصلی حوزه سلامت آموزش و پرورش برای افزایش سطح سلامت در جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۴۶۹۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تغذیه سالم، یکی از جنبه‌های اصلی حوزه سلامت در آموزش و پرورش است

مسعود بهرامی در آیین افتتاح هفته سلامت که در دبستان امام هادی(ع) شهرری برگزار شد، بیان کرد: امیدوارم این اتفاق خوب یعنی ترکیب سلامت با ورزش که در حال رخ دادن است در این جلسه به‌عنوان یک فرهنگ مکمل شناخته شود. زیرا اگر بخواهیم سلامت را داشته باشیم باید در ابتدا ورزش و تندرستی را داشته باشیم و آیین شهید طوقانی، ساز و برگی برای مراسم مختلف در مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: امید است که برای آمادگی دانش‌آموزان در این فرهنگ باستانی در همه آیین‌های آغازین صبحگاه، اعیاد و مراسمی که در طول سال برگزار می‌شود، کمک کند تا بتوانیم این فرهنگ را برای دانش‌آموزان جا بیندازیم و آن‌ها را تشویق کنیم که به‌سمت ورزش بیایند تا در کنار ورزش، تغذیه‌های سالم که جنبه‌های کاری دیگر ما است را برای جامعه فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش یک سند راهبردی بیشتر نداریم و آن هم سند تحول بنیادین است، افزود: در سند تحول بنیادین ۶  هدف اساسی داریم که یکی از آن‌ها بحث تربیت زیستی و بدنی است و تلاش می‌کنیم بتوانیم در کنار شما دانش‌آموز این کار را امروز رقم بزنیم.

 

خبرنگار: مرتضی احمدی

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار