فرماندار شهرستان پیشوا:دهیاران می بایست اعتبارات را به سمت امور فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اشتغالزایی سوق دهند

پیشوا(پانا) -دهیاران حق فعالیت تبلیغاتی انتخابات را ندارند و به هیچ عنوان نباید اجازه سوءاستفاده تبلیغاتی از امکانات دولتی را بدهند. این هشدار فرماندار شهرستان پیشواست.

کد مطلب: ۹۹۱۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرستان پیشوا:دهیاران می بایست اعتبارات را به سمت امور فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اشتغالزایی سوق دهند

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست دهیاران با تأکید بر تداوم جلسات آموزشی ویژه دهیاری‌ها، اظهار کرد: دهیاران باید دقت و مراقبت بیشتری در امورات فنی، عمرانی، اداری و مالی داشته و همه امور را مطابق قانون پیش ببرند.

او در ادامه با بیان اینکه باید احساس مسئولیت بیشتری به‌ویژه برای برقراری امنیت در روستاها داشته باشید، افزود: دهیاری و شورا باید از همه امور روستا آگاهی داشته و به‌موقع به موضوعات ورود کنند.

فرماندار شهرستان پیشوا با تأکید بر لزوم هزینه کرد صحیح منابع مالی دهیاری‌ها، بیان کرد: اعتبارات را به سمت امور فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اشتغالزایی سوق دهید و در بودجه‌ریزی نیازها و خواسته‌های مردم را در دستور کار قرار دهید.

عباسی افزود: با حضور در مساجد، مدارس و حسینیه‌ها، ارتباط خود را با مردم حفظ و در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی جهت ایجاد نشاط اجتماعی تدارک ببینید.

او تصریح کرد: دهیاران با توجه به مسئولیتی که در روستاها بر عهده دارند، مطابق قانون حق فعالیت در ستادهای تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس را نداشته و به هیچ عنوان نباید اجازه استفاده تبلیغاتی از امکانات دولتی را بدهند.

فرماندار پیشوا با اشاره به ضرورت بهره گیری از همه ظرفیتهای شهرستان برای برگزاری باشکوه انتخابات، خاطرنشان کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به‌کار گیرند تا در دوم اسفندماه شاهد حماسه سیاسی دیگری در این منطقه باشیم.

خبرنگار: محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار