گلباران مزار شهدای دهم دی 57 ورامین

ورامین(پانا) - پس از اقامه نماز جمعه شهرستان ورامین ، امام جمعه موقت، روحانیون ، مسئولین و مردم انقلابی مزار شهدای دهم دی پنجاه و هفت شهرستان گلباران شد.

کد مطلب: ۹۸۹۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
گلباران مزار شهدای  دهم دی 57 ورامین

مراسم گلباران مزار شهدای دهم دی شهرستان ورامین بعد از اقامه نماز جمعه با حضور جمع کثیری از مومنین و مردم قدرشناس این شهرستان برگزار شد و طی این آیین چندین ساله، وارثان قیام پانزده خرداد، مسیر مصلی صاحب الزمان(عج) تا امامزاده شاه حسین(ع) را پیاده طی کرده با اهدا گل و قرائت فاتحه، نسبت به مقام شامخ شهداادای احترام کردند.

مردم ولایی شهرستان ورامین با سر دادن شعارهای ایران کشور ماست، خامنه ای رهبر ما است ، برادر شهیدم، راهت ادامه دارد و نیز شعارهایی در محکومیت جریان فتنه با عبور از خیابانهای مسجد جامع و پانزده خرداد ، بر ادامه راه شهدا و هوشیاری در برابر فتنه‌ها تاکید کردند.

امام جمعه موقت ورامین در این مراسم و در جمع مردم انقلابی و شهید پرور بیان کرد: روزهای نهم و دهم دی برای همیشه در تاریخ ورامین و کشور خواهند درخشید و شهدای دهم دی ماه سال ۵۷ ورامین در اوج غربت و مظلومیت جان دادند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: مأموران ساواک اجازه برگزاری مراسم و عزاداری برای شهدای دهم دی را ندادند اما خون مطهر این شهدا سبب سرعت بخشیدن به روند پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و امروز نام و یاد این شهدا در اذهان زنده و جاوید مانده است.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: حضور مردم در مراسم گلباران شهدای دهم دی شهرستان ورامین حکایت از زنده بودن راه و مسیر این شهدای گرانقدر دارد.

در این مراسم ، امام جمعه موقت ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، فرماندار، فرمانده ناجا ، فرمانده سپاه ،شهردار و جمع دیگری از مسئولین شهرستان حضور داشتند.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار