امام جمعه موقت ورامین : همه وظیفه دارند یاد شهدا را زنده نگه دارند 

ورامین(پانا) - امام جمعه موقت ورامین گفت :از مسیحیان جهان می‌خواهیم تعالیم حضرت عیسی (ع)پیام آور توحید را مورد توجه قرار دهند.

کد مطلب: ۹۸۹۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت ورامین : همه وظیفه دارند یاد شهدا را زنده نگه دارند 

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در سخنانی با اشاره به ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) اظهار داشت: این ولادت را گرامی می‌داریم و از مسیحیان جهان می‌خواهیم تعالیم آن پیام آور توحید را مورد توجه قرار دهند.

او در ادامه افزود: سفر سرزده رئیس محترم قوه قضائیه به شهرستان ورامین ، حرکتی بسیار شایسته و لایق تحسین است و من هم که از حضور ایشان مطلع شده خدمت رسیدم و از طرف مردم از اقدامات عمومی بخش دستگاه قضائی تقدیر نمودم و خواستار توجه بیشتر مجموعه قضائی شدم و در هر صورت ای کاش این شیوه تمام مدیران بود که بدین گونه عمل کنند.

حجت الاسلام محمودی اذعان کرد: شهرستان ورامین نیز با پیشینه درخشان پانزده خرداد شاهد هجمه‌های مبارزه با طاغوت بود ودر سال پنجاه و هفت تظاهرات و ایستادگی مردم بر علیه رژیم بود که سبب شد خون برخی شهدای این منطقه در امامزاده کوکب الدین بر زمین ریخته شود و نامشان برای همیشه جاودان شد.

امام جمعه موقت ورامین گفت: ما وظیفه داریم که یاد شهدا را زنده نگه داریم لذا امروز بعد ازاین هجمه‌ها ممکن است عده‌ای بگویند گلباران مزار شهدا چه نیازی است و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، در این خصوص می‌فرمایند،کنگره شهدا تجلیل از شهیدان کاری لازم و وظیفه‌ای است که بر عهده همه ما است.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار