حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد:کاهش هزینه‌های دادرسی و تحقق عدالت آسان برای همگان به‌ویژه اقشارضعیف جامعه

اسلامشهر(پانا) - رئیس قوه قضاییه در بازدیدی از پیش اعلام نشده ازدادگستریهای شهرستانهای پیشوا و ورامین بازدید نمود و درجریان نقطه نظرات مراجعین و دیدگاه‌های کارمندان دستگاه قضایی قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۸۹۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد:کاهش هزینه‌های دادرسی و تحقق عدالت آسان برای همگان به‌ویژه اقشارضعیف جامعه

در این بازدیدها حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ،ریاست قوه قضائیه پرهیزاز اطاله دادرسی و رفع مشکلات مردم در کمترین زمان و پیگیری مشکلات دستگاه قضا را از مهمترین توصیه‌های خود به کارکنان دادگستری پیشوا دانست.

در این دیدار‌ها و دربازدید از ساختمان دادگستری شهرستان‌های پیشوا و ورامین، مهمترین مشکل قابل مشاهده که باعث اطاله دادرسی و نوبت‌های رسیدگی بعضا طولانی در رسیدگی به پرونده‌ها شده بود کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی عنوان شد.

رئیس دستگاه قضا از نزدیک با مردم دیدار و در جریان مسائل و روند رسیدگی به پرونده‌های آن‌ها قرار گرفت و دستورات لازم به منظور پیگیری پرونده‌های مراجعین راصادر کرد.

حجت الاسلام رئیسی در گفت‌وگو با مسئولین قضایی شهرستانهای پیشوا و ورامین، با اشاره بر وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، بر کاهش هزینه‌های دادرسی و تحقق عدالت آسان برای همگان به‌ویژه اقشار ضعیف جامعه تأکید کرد.

از برنامه‌های جنبی این سفر یک روزه که درروز پنجشنبه پنجم دی 98برگزار شدحضور رئیس قوه قضائیه در بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین بود که ضمن عیادت از برخی بیماران در جریان روند خدمت رسانی به مراجعان قرار گرفت و با توجه به وقوع پدیده خورشید گرفتگی، رئیس قوه قضاییه نماز آیات را با بیماران و کارکنان بیمارستان اقامه کرد.

سپس رئیس قوه قضائیه با حضور در مرقد مطهر امامزاده جعفر بن موسی کاظم(ع) برادر بلافصل امام رضا(ع)، مرقد مطهر ایشان را زیارت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار