تجلیل از جانبازان باعث رونق حیات معنوی در کشور می‌شود

یزد(پانا)- مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم در آئین نکوداشت حاج حسین خسروخاور جانباز 70 درصد دفاع مقدس گفت : تجلیل از جانبازان باعث رونق حیات معنوی در کشور و حفظ حرکت به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب می‌شود.

کد مطلب: ۹۸۷۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از جانبازان باعث رونق حیات معنوی در کشور می‌شود

قلی زاده با بیان اینکه امروز دشمنان کمین کرده تا با شیوه‌های گوناگون جهاد، شهادت و ایثارگری را از رونق بیندازند اظهار داشت: مسئله جانبازان مسئله‌ای مهمتر از شهادت است چون شهادت یک بار است و تمام می‌شود بعد هم انسان عروج می‌کند. ولی وضعیت جانبازان به‌خاطر رنج‌هایشان، مشکلاتشان وزنه‌ای سنگین‌تر از شهادت است و برای خود جانباز و هم برای فرزندان و همسران جانبازان سخت‌تر است.

وی افزود: زحمات و اجر حاج حسین خسروخاور درپیشگاه خداوند متعال محفوظ است و هم روز به روز در حال افزایش است. چون کار شما یکسره تمام نشده است هر روزی و هر ساعتی که می‌گذرد، هر رنجی که دارید هرمشکلی که دارید اگر به آن مشکل رضایت دارید و صبر می‌کنید خداوند برای هر دقیقه و هر ساعت و هر روز اجر مضاعف می‌دهد.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم گفت: حاج حسین خسرو خاور، شما بهتر می‌دانید که هر چه را در راه خدا می‌دهیم برای ما باقی می‌ماند و هر چه برای خود نگه می‌داریم در حقیقت از بین می‌رود و برای ما باقی نمی‌ماند.

قلی‌زاده تصریح کرد: ما در خبرگزاری تسنیم معتقدیم امروز جانبازان باید به‌طور متمایز و شاخص در جامعه نشان داده شوند و معرفی، تجلیل و مورد تکریم قرار گیرند و این به معنای به میان آوردن و به عرصه آوردن واقعی ایثار است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان کمین کرده تا با شیوه‌های گوناگون جهاد، شهادت و ایثارگری را از رونق بیندازند افزود: بر ما واجب است قدرت ملی و شاخص ایمان خالص یعنی جهاد و شهادت و ایثارگری را بزرگ شماریم و در جامعه آنها را تجلیل کنیم. ما و جامعه اسلامی به این تجلیل‌ها نیاز داریم نه حاج حسین خسروخاور؛ زیرا او با خدای خویش معامله کرده است و تجلیل از جانبازان باعث رونق حیات معنوی در کشور و حفظ حرکت به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب می‌شود.

قلی‌زاده اظهار داشت: خدا را شاکریم که در خبرگزاری تسنیم به ما این توفیق را اعطا فرموده تا قدم کوچکی در راه تجلیل از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های فردی برداریم که هنوز هم در حال مجاهدت و فداکاری در راه اسلام و انقلاب است.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم گفت: عزیز جانبازی که هنوز در میدان مقاومت و ایستادگی است و مبارزه‌اش ادامه دارد. این مراسم یک سپاسگزاری کوچکی است از جانباز فداکار حاج حسین خسروخاور و خانواده‌اش، البته زبان من قاصر است که بخواهم از شما که هستی‌تان، وجودتان، سلامتی‌تان و آسایش یک عمر را در پای اسلام و انقلاب نثار کردید تشکر کنم واقعاً زحمت بیهوده است که امثال من بخواهد از شما سپاسگزاری کند شما با خدا معامله کردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار