فرمانده سپاه الغدیر یزد :جانبازان واسطه‌های فیض شهدا هستند

یزد(پانا)-فرمانده سپاه الغدیر با پاسداشت حاج حسین خسرو خاور, جانباز 70 درصد میبدی, جانبازان را واسطه‌های فیض شهدا خواند و گفت: گرچه شهدا امروز نیستند; واسطه های فیض الهی آنها در جامعه حضور دارند و ما قدردان این افتخارهای اسلام و نظام اسلامی هستیم و از این نعمت‌های الهی برخوردار و شاکریم.

کد مطلب: ۹۸۷۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه الغدیر یزد :جانبازان  واسطه‌های فیض شهدا هستند

سرهنگ رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر یزد در آئین گرامیداشت حاج حسین خسروخاور جانباز 70 درصد دفاع مقدس اظهار داشت: برای اینکه اندیشه و تفکری در دنیا به فرهنگ تبدیل شود و آن فرهنگ آنقدر گسترده شود که در زندگی بشر ورود پیدا کرده و یک تمدن ایجاد شود چند صد سال زمان نیاز است.

وی گفت: باوجود تغییر دوران وسطی به رنسانس در تمدن های رم و یونان که نزدیک به 400 سال طول کشیده است; اسناد تاریخی نشان می‌دهد فرهنگ, آداب, رسوم, رفتار و سبک زندگی مردم اروپا هنوز شباهت فراوانی به قرون وسطایی دارد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد افزود: دین اسلام در طول تاریخ از استثناءهایی است بشر برای تغییر اندیشه, باور و فرهنگِ جامعه به یک تمدن با واسطه‌های فیض الهی این زمان چند صد ساله به دوران کوتاهی تبدیل شده است.

وی تشریح کرد: پیامبر بزرگوار اسلام (ص) از زمان ترویج مخفیانه اسلام تا تشکیل حکومت اسلامی بیش از دو سوم دنیای آن زمان را تحت سیطره قرار داده و در طول تاریخ بشر چنین سرعتِ تغییر تمدنی بی نظیر است و واسطه فیض جریان اسلام, پیامبر عظیم الشأن (ص) بودند.

سرهنگ پورشمسی انقلاب اسلامی ایران را یکی دیگر از استثناءها معرفی کرد و گفت: اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) در تمدن سلطنت شاه ملعون که فرهنگ, باور و سبک زندگی ایران دست‌خودش تغییر کرده بود, جریان پیدا کرد و در دوران کوتاهی انقلاب اسلامی با فطرت انسانی منطبق شد و با ایجاد تحولی جهادی که 40 سال از آن گذشته تغییراتی را در تمدن و فرهنگ مردم دنیا به وجود آورد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد شهدا را افرادی نامید که در بستر سربازیِ ولایت تلاش کردند تا در مدت زمان کوتاهی مردم دنیا و تمدن بشر را دستخوش تغییرات اساسی قرار دهند و نگاه جدیدی به اندیشه‌های ناب اسلامی در دنیا ایجاد کنند و وجود ذی جود شهدا حیات بخش زندگی ما هستند و زحمات و برکات زندگی آنها را هنوز در جامعه احساس می‌کنیم.

پورشمسی با اشاره به پاسداشت حاج حسین خسرو خاور, جانباز 70 درصد میبدی, جانبازان را واسطه‌های فیض شهدا خواند و گفت: گرچه شهدا امروز نیستند; واسطه های فیض الهی آنها در جامعه حضور دارند و ما قدردان این افتخارهای اسلام و نظام اسلامی هستیم و از این نعمت‌های الهی برخوردار و شاکریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار