کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - کنگره ۵۵ شهید دانشجوی استان اردبیل با شعار محوری شهدا رمز ایستادگی در برابر استکبار در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۷۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل

در این کنگره که با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولان، اساتید و دانشجویان برگزار شد،سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان با بیان اینکه دانشجویان انقلابی در سنگر علم و اندیشه خدمات بزرگی به کشور کردند و در دوران دفاع مقدس نیز نقش سازنده ای در دفاع از کیان کشور داشتند, افزود: ملت ایران مرهون فداکاری، رشادت و شهامت نوجوانان و جوانان غیور رزمنده ای هستند که با از جان گذشتگی درس آزادگی را در تاریخ کشور ماندگار کردند.
در این مراسم حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در کشور باعث شده تا دشمنان در 40 سال گذشته در عرصه‌های مختلف جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ اقتصادی با شکست مواجه شوند.
در ادامه کنگره، «مرشد شاهمرادی» هنرمند و بازیگر سینما به خاطره‌گویی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت.
رونمایی از اپلکیشن کتاب «امتحان نهایی» , اجرای تئاتر توسط گروه بسیج هنرمندان استان با عنوان بابا نفس داد ، اجرای موسیقی زنده و مداحی، رونمایی از کتاب زندگی نامه و خاطرات سردار شهید عمران پستی شهید شاخص دانشجوی استان و تجلیل از خانواده های معظم شهدا از دیگر بخش های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار