پایداری اسلام، از برکات فرهنگ عاشورا است

اردبیل (پانا) - فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت امروز همه وظیفه دارند تا پیام عاشورا را به آیندگان انتقال دهند.

کد مطلب: ۱۳۰۰۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پایداری اسلام، از برکات فرهنگ عاشورا است

سردار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل در حاشیه بازدید از نمایشگاه لب های عطشان اردبیل گفت: امروز همه ما وظیفه داریم تا پیام عاشورا به به آیندگان انتقال دهیم و به همین خاطر است که انتقال فرهنگ عاشورا به نسل آینده ضروری و یک کار عظیم و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه برپایی این گونه نمایشگاه ها از زحمات زیادی برخوردار است گفت: حضور در جبهه های جنگ همراه با سلاح و مهمات است و در عقبه جنگ کارهای فرهنگی لازمه کار پشتیبانی از انقلاب و اسلام است و امروز کار در فضای مجازی همچون جنگ با سلاح و مهمات در وسط معرکه است.

محمدی اصل در ادامه با بیان این که ماه محرم فرصت مهمی برای انتقال فرهنگ اسلامی و دینی به نسل جوان و نوجوان جامعه است. گفت: امروز همه ما وظیفه داریم تا پیام عاشورا به به آیندگان انتقال دهیم و کار ارزشمند عوامل برگزاری نمایشگاه لب های عطشان، یعنی انتقال پیام و فرهنگ عاشورا به جامعه و نسل های آتی است به همین سبب انتقال فرهنگ عاشورا به نسل آینده ضروری است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان ، پایداری اسلام را از برکات فرهنگ عاشورا، خون امام حسین(علیه السلام) و یاران باوفای ایشان دانست و اظهار کرد: به گفته امام(ره) محرم صفر اسلام را زنده نگه داشت و امروز فرهنگ عاشورا و درس های ماه محرم موجب شده تا بتوانیم در مقابل دشمنان شوم و و نقشه های شوم آنها ایستادگی کنیم.

محمدی اصل حماسه حسینی را رمز تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تقارن داشتن با ماه محرم اسلامی ثمره اش رسوایی طاغوت بود و فتنه 88 را عاشورا رسوا کرد، عاشورا باعث شد تا چهره واقعی دشمنان داخلی و خارجی و نقشه های شوم آنها برملا شود.

وی تداوم انقلاب اسلامی و ریشه دفاع مقدس و از خودگذشتی مدافعان حریم اهل بیت علیه السلام را از نهضت عاشورا دانست و گفت: مدافعین حرم در راه حفظ و پایداری اسلام و انقلاب نقش بسزایی را ایفا کرده اند و سینه های خود را در مقابل دشمن سپر کردند و امروز این را باید بدانیم که اگر رشادت و از خودگذشتگی مدافعان حرم نبود، وضعیت کنونی کشور به مراتب بدتراز سوریه فعلی بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان تصریح کرد: نهضت عاشورا بهانه ای بود برای سرکوب فتنه ها در داخل کشور و اگر محرم نبود، اگر درسهایی از کربلا و تاریخ عاشورا نبود، امروز نامی از اسلام باقی نمی ماند و به همین خاطر می توان گفت؛ حماسه عاشورا سراسر شعارهای آزادی طلبی و استقامت و عزت نفس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار