دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات ویژه دانش آموزان ابرکوهی برگزارشد

ابرکوه (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه گفت: به منظور آمادگی دانش آموزان در برابر مخاطرات و کاهش آسیب‌ها در زمان حوادث دوره آموزش آمادگی در برابر مخاطرات در ابرکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۷۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
 دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات ویژه دانش آموزان ابرکوهی برگزارشد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه گفت: در راستای ارتقا و توانمندسازی جوانان در خصوص مقابله با مخاطرات شایع، جمعیت هلال احمر این شهرستان اقدام به برگزاری دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات نموده است که در واقع عزمی همگانی جهت افزایش آگاهی جوانان برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی می‌باشد .

خلیل اکرمی افزود: این دوره آموزشی با هدف حساس سازی همگانی برای ارتقای آمادگی مواجهه با مخاطرات و زمینه سازی تغییر نگرش عموم آموزش و آشنایی با مخاطرات برای دانش آموزان با مباحثی همچون طریقه صحیح پناه گیری، آشنایی با مباحث امداد انوع خونریزی، احیاءقلبی ریوی، پانسمان و بانداژ، حمل مصدوم و سرفصل‌های آشنایی با مخاطرات طبیعی و انسان ساخت برگزار شد .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه با اعلام اینکه این دوره آموزشی با حضور بیش از ۲۲ نفر برگزار شد، گفت: باید آموزش‌ها در برابر مخاطرات و حوادث مختلف جدی گرفته شود و با بهره گیری از آموزش‌ها آحاد جامعه را با مهارت‌ها آشنا کرد تا در مواقع سخت امداد رسانی به هنگام انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار